Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 De tar ALDRI telefonen..... Har nå ringt både Barnas Hus på Alnabru og i Sandvika i 3-4 dager, flere ganger om dagen. Alltid en telefonsvarer som sier at de har stor trafikk, ring igjen senere osv osv.. Jeg har ringt der når de åpner, og flere ganger utover dagen. Alltid "stor trafikk". Ville ha svar på om de hadde enkelte varer inne siden jeg bor 2 timer unna Oslo. håpløst!! Derfor endte jeg opp med å handle babyutstyr til nesten 12.000 på babyshop i stedet!!!!!!!!!!!!
Willy Wonka Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Opplevd det samme. Jeg ringte for moro skyld en gang jeg sto utenfor butikken hvor jeg så 2-3 ekspeditriser stå å prate sammen....samme svar som deg, HI...."stor trafikk....ring igjen senere".
Bonusmamma13 Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Forsøkte for noen mnd siden. Ringte flere av butikkene i 2-3 dager, men kom ikke gjennom..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Var der idag, Åsane i Bergen. Tlf ringte i ett sett, de gjorde nesten ikke annet enn å snakke i tlf. Når jeg kom til kassen var det to stk som hjalp andre kunder og hun tredje ekspederte meg.. Tlf ringte og ringte mens jeg sto der (en person som hang på tråden i ca 5min). Damen holdt på å slå inn alle salgsvarene jeg hadde funnet så kunne ikke avbryte for å ta tlf. Jeg hadde nok blitt litt fornermet dersom hun hadde latt meg stå å vente pga tlf!! Lurer på hva folk ringer om hele tiden? De må jo være drittlei av å svare den. Dessuten, de jobber i en BUTIKK, ikke tlfservice! Er det noe viktig kan man vel dra ned til de?? Har de kunder de står å hjelper så har de det, kan ikke bare løpe for å ta tlf..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Idiot, anonym 17.46. Les innlegget til HI, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå