Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Jeg tenker å velge svart sportsvogndel, men har problemer med å velge bagfarge. Skal jo bruke bagen om sommeren - men finner ingen fine fargekombinasjoner. (Har sett en eldre modell som var nydelig, men fargen er selvfølgelig gått ut...) Trenger litt hjelp, klarer ikke bestemme meg..!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 lurer på det samme, men jeg vurderer å velge sort skai sportvognmodell. Den vil vel tåle litt mer skitt enn vanlig stoff. kan bare tørke av skai med zalo vann.... ikke lett med farge på bagen, altfor mange alternativer! hehe.. synes Navy er ganske fin da, den vil vel også gå til en ev. jente neste gang??
magica og lille tryll ♡ Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Hei! Jeg heller klarer ikke bestemme meg, vurderer å velge svart i både sport og bag for å kjøre "safet" men det blir kanskje litt kjedelig? Har kikka på sort skai også, men leste et sted at den blir både dyrere og tyngre pga materialene... Vanskelig dette her... Man skal jo være fornøyd med vogna en stund framover. Jeg syns man fint kan ha navy til jente
Glad tobarnsmamma Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har svart Emmaljunga Duo Edge - og er veldig fornøyd med fargen. En venninne har navy blå, er ikke så galt det heller, men hun kommenterer ALLTID at hun angrer på at ikke hun også tok svart.
Med november-nurk i magen <3 Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Jeg skal ha City Cross, Har tenkt å ha forskjellige farger på bag og sportsdel. Jeg har skikkelig lyst på pink check på baggen. Blir kansje litt rart om det blir en gutt, men den fargen er virkelig nydelig Sportsdelen blir nok mer nøytral, men vet ikke hvilken farge det blir enda.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Takk for tilbakemeldingene jenter! Jeg tar gjerne imot flere!!! ;-) Det står imellom svart og lime check for meg (venter gutt), men har ikke sett lime check annet enn på nettet... Synes lime checken kan brukes til en evt jente neste gang. Pro beige og pro java klarer jeg ikke se forskjell på med denne skjermen. Copper ser også fin ut... Huff, ikke enkelt. Skulle ønske de hadde flere modeller tsilt i butikken....
magica og lille tryll ♡ Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Men har du spurt om de har materialprøver? Det har de der jeg har kikka på vogna. Da får man hvertfall et lite bilde av hvordan den ser ut live
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå