temine Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Skal snart ha dåp til lillegutt, men jeg strever med å finne pentøy. Syns det er så mye fint til småjenter, men lite pent til gutter. Har dåpskjole til kirka, men stakkaren kan jo ikke sprelle i den hele dagen;) Vil helst ikke ha h&m, lindex og slikt, men noe enkelt, pent i duse farger. Litt klassisk. Fant mye når han brukte "babystørrelser", men nå er han så lang at vi må igang med str 74 for å få armer og bein lange nok. Hvor finner jeg det??
Frøken Freken Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 KOmmer jo an på hva du vil ha, da. Selv syns jeg matrosdress er utrolig søtt, eller festdrakter - vi skal ha Hans-og-Grete-drakt fra by-torinn på snuppelure til navnefest og 17. mai - så det kan jo være noe?
MammanTilKjetil Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 De selger jo dåpsdrakter på reflex, barnashus o.l. Vi hadde en dress i str. 6-12 mnd. Kjøpte den på røff og tøff og den kostet ikke mer enn 300kr. Det var et komplett sett med kyse, drakt og sko.
AO3 Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Vi hadde hvit bukse fra lindex, hvit pen body og en hjemmestrikket (mormor) kremfarget jakke - utenom i kirka, selvsagt.
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Mini hadde festdrakt i merket Name It newborn når han hadde navnfest.
Mjølkekua Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Kan jeg spørre hvor du bor? Hvis du bor i nærheten av Oslo kan jeg anbefale Alma og Lukke på Majorstua. Her kan du finne små skjorter i duse farger (typ lin) og bukser i nydelige farger og kvaliteter :-) Anbefales. De har en nettbutikk, men det er ikke helt det samme utvalget. Fant mer i butikken av lyse farger enn det jeg kunne se her på nettbutikken: Se www.almaoglukke.no
temine Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2009 Skjorte i linkvalitet hørtes fint ut. Vet en butikk i Trondheim med mye fint, "Barna i bakgården", tror jeg får ta turen dit. Tror de har litt samme stil der som hos Alma&Lukke. Festdrakt har han arvet, men den er i str 80. Tenkte å satse på at den blir passe til 17. mai, men han rekker det ikke til dåpen desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå