Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart ha dåp til lillegutt, men jeg strever med å finne pentøy. Syns det er så mye fint til småjenter, men lite pent til gutter. Har dåpskjole til kirka, men stakkaren kan jo ikke sprelle i den hele dagen;)

Vil helst ikke ha h&m, lindex og slikt, men noe enkelt, pent i duse farger. Litt klassisk. Fant mye når han brukte "babystørrelser", men nå er han så lang at vi må igang med str 74 for å få armer og bein lange nok.

Hvor finner jeg det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KOmmer jo an på hva du vil ha, da. Selv syns jeg matrosdress er utrolig søtt, eller festdrakter - vi skal ha Hans-og-Grete-drakt fra by-torinn på snuppelure til navnefest og 17. mai - så det kan jo være noe?

Skrevet

De selger jo dåpsdrakter på reflex, barnashus o.l. Vi hadde en dress i str. 6-12 mnd. Kjøpte den på røff og tøff og den kostet ikke mer enn 300kr. Det var et komplett sett med kyse, drakt og sko.

Skrevet

Vi hadde hvit bukse fra lindex, hvit pen body og en hjemmestrikket (mormor) kremfarget jakke - utenom i kirka, selvsagt.

Skrevet

Mini hadde festdrakt i merket Name It newborn når han hadde navnfest.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du bor? Hvis du bor i nærheten av Oslo kan jeg anbefale Alma og Lukke på Majorstua. Her kan du finne små skjorter i duse farger (typ lin) og bukser i nydelige farger og kvaliteter :-) Anbefales.

De har en nettbutikk, men det er ikke helt det samme utvalget. Fant mer i butikken av lyse farger enn det jeg kunne se her på nettbutikken:

Se www.almaoglukke.no

Skrevet

Skjorte i linkvalitet hørtes fint ut. Vet en butikk i Trondheim med mye fint, "Barna i bakgården", tror jeg får ta turen dit. Tror de har litt samme stil der som hos Alma&Lukke.

Festdrakt har han arvet, men den er i str 80. Tenkte å satse på at den blir passe til 17. mai, men han rekker det ikke til dåpen desverre.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...