Bittelillebøllen Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Dere som har vært på musical i London. Har dere bestillt billetter på forhånd da? I så fall hvor? Noen som har blitt lurt? Jeg vil helst slippe i å gå i noen feller som kan unngås..
nybebis Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Den eneste gangen jeg gikk, stilte vi oss opp på dagen og hentet uhentede eller avbestilte billetter. men det er det selvfølgelig ingen garanti for.. Jeg tror du må bestille ganske lang tid i forveien for å få billetter.
Sivalur Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Du kan enten bestille på forhånd, eller kjøpe der borte samme dag. Jeg har vært på musikal mange ganger, og kun en gang kjøpte jeg på forhånd, da var vi 16 stykker som skulle sammen. Da bestilte vi i god tid og fikk billettene tilsendt i posten her hjemme. Tror ikke du trenger bestille i supergod tid for å få billetter, jeg har vært på forestillinger som ikke har vært fullsatt flere ganger. Kommer an på når på året og hvilken musikal du skal se (noen er jo mer populære). En gang kom jeg til og med 5 minutter etter at forestillingen var begynt, og fikk billett og kom inn, gikk fint det. På matineforestillingen (midt på dagen) er det som regel billigere. Lykke til!
Bittelillebøllen Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 Takk for svar. Hvor lang tid tok det før du fikk billettene i posten da den gangen du bestillte på forhånd? Det er jo litt sent å få billettene tilsendt om jeg skal dit tidlig i neste uke..
Sivalur Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Husker ikke hvor lang tid det tok, for det er noen år siden.. men hvis du skal dit neste uke, så hadde jeg ikke giddet å kjøpe billett på forhånd. Nesten garantert at du får plass på enhver forestilling du ønsker, hvis du møter opp en halvtime/femten minutter før det starter. Hvis du vil ha den beste plassen midt foran så bør du stikke innom teateret og kjøpe billetten første dagen, til en forestilling siste dagen du er der. Men hvis det går greit å sitte litt lenger bak, så er det nok mye ledig. Jeg var selv i London på akkurat denne tiden for tre år siden, vi var da på Lion King og Phantom of the opera, og begge deler kjøpte vi billett til rett før forestillingen startet. Hva skal du se?? Får legge til, jeg synes det greieste er å kjøpe billetten i billettluken på det teateret du skal på, og ikke fra en av alle disse kioskene rundt om. Da vet du hvertfall at det er en gyldig billett.
Bittelillebøllen Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har lyst til å se "We will rock you". Sikkert et godt tips det at man ikke skal kjøpe av hvem som helst på gata :-)
Sivalur Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Ser ut til at det er masse billetter ledig til tirsdagen f.eks. http://www.dominiontheatre.co.uk/ God tur, kos deg på musikal! Litt misunnelig nå, rekker neppe noen Englandstur i år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå