Gå til innhold

Når man bestemmer seg for at man vil gå fra mannen...........

2 prinsesser og 1 prins...

Anbefalte innlegg

Hva gjør man videre? I forhold til hus, bil og masse lån? Vi har hus i sammen, men har ikke råd noen av oss til og sitte med det alene. Og den dagen jeg vil forlate han har jeg ikke lyst til å bo her. Kan ikke betale lån og husleie. Det er jo ikke enkelt å få solgt nå i disse tider, Spesielt når huset er under oppfiksing. Angrer så på at jeg ikke har reist tidligere. Før vi begynte å bruke mye penger på huset, og før jeg ble gravid igjen. Har vært sånn frem og tilbake i et par år nå. Vi har og fått masse penger av hans familie til oppfiksing. Får dårlig samvittighet for det og..dette er jo kjæmpe kjedelig.

Fortsetter under...

jeg konfronterte han i går.. at jeg vet ikke om jeg føler så mye lengre.. Men etter og ha snakket i timer, forstod jeg problemet mitt. Det er at jeg vi ikke prater om ting som plager oss ofte nok, og da blir vi fort lei av hverandre, og ikke minst sure og irreterte. Vi har hatt disse samtalene før, men desverre altfor skjeldent. Vi fant ut at vi skal prøve å prate om diverse en gang i uka sånn at det ikke baller seg. Og ta det derfra. Har vært sammen litt for lenge til å bare gi opp..Følte meg som et annet menneske etter vi fikk snakket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...