Gå til innhold

Sexlyst..noe med kjønnet i magen å gjøre?

Tidemann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet du, akkurat dette har jeg tenkt litt på i det siste. Så på The doctors på kanal fem her en dag, og der handlet det om sex. De sa at det er testosteron som gjør at man har sexlyst, og da man kommer i overgangsalderen minsker dette hormonet hos oss kvinner. Derfor kan man få piller med testosteron for å øke sexlysten igjen.

Og da tenker jeg som så at hvis man er gravid med en gutt må man jo få økt sexlyst? For da har man jo mer testosteron i kroppen. Og er man gravid med en jente, vil sexlysten være stabil eller mindre.. for da blir man ikke tilført mer testosteron.

Og min teori stemmer jo med hva du forklarer her! men om det er noe i det aner jeg ikke.... blir spennende å se hva du får da :)

Annonse

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

hmm..

jeg har hørt motsatt jeg da.. at om man venter jente har man stooor sexlyst og liten sexlyst ved gutt..

jeg har en gutt iog da jeg gikk gravid med han hadde vi IKKE sex, jeg hadde mistet helt lysten....

mine venninder som har jenter har hatt masse sexlyst, mens de med gutter har hatt 0....

Annonse

• 1 måned senere...

Ha,ha, jeg er snart 14 uker i første svangerskap, og har O sexlyst. Første samleie etter positiv test, så jeg nesten frykt på mannen som gjorde sitt inntog, og det ble med den gangen.....Jeg vil bare ha lakris, og nå tygger jeg extra lakristyggis :)

Her venter vi jente om 6 uker... Sex lyst annenhver uke... ene uken kan jeg være skikkelig giret og neste uker er det ingenting :( Men det går helt greit egentlig:) Har vært ganske mye sex i svangerskapet generelt.. men nå vokser jeg så fælt og føler meg ikke akkurat sexy :) jaja bare 6 uker igjen:) Skal bli deilig å få kroppen min tilbake og den lille engelen vår ut :)

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...