lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 det er sikkert bare skurv... veldig vanlig og helt normalt.... min på 5 mnd har også det... ser ut som veldig tørr hodebunn.... gni inn hodebunnen med olje, man kan la oljen sitte i over natta og så gre forsiktig med en fin kamm. eller kan man gni litt med en klut etter man har hatt i olje en stund.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Skurven tok æ vekk da han va 6 uker me sånn salicylolje :-) Men godt muli ja at d e kommen litt tilbake? Men d sitt ikke fast, e liksom løst i håret hans :-) Takk for tips, ska prøve å se om d går vekk me olje :-) Men han har ganske langt hår, så blir nåkk litt fettat da, men d gjør vell ikke nåt ;-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 ok. tja, da vet jeg ikke. kanskje bare tørr hodebunn. jeg hadde gnidd inn med olje jeg, for hvis det er tørrt så klør det sikkert. gjør jo ikke noe at håret ser litt fett ut en dag eller 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå