komplett familie Skrevet 12. mars 2009 #1 Del Skrevet 12. mars 2009 Har min første dag hjemme i permisjon. Kjennes veldig deilig ut å ha det slik noen uker før babyen kommer. Skal prøve å nyte hver dag - skal sende toåringen i bhg!!!!!! Dere med termin i beg av april, hvor i landet bor dere? Noen som skal føde i Fredrikstad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutta.og.meg Skrevet 12. mars 2009 #2 Del Skrevet 12. mars 2009 De 3 ukene i permisjon før termin er gode å ha ja Styre dagene helt selv og gjøre alt klart. Jeg starter permisjon 20. mars, og har også planer om å sende vår førstefødte på 2,5 år i barnehagen. Han har det så gøy der atte Kos deg masse de siste dagene nå Vet jo aldri når mini melder sin ankomst Vi bor forresten i Vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ier Skrevet 12. mars 2009 #3 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei Har min andre dag hjemme i permisjon i dag. 4-åringen er sendt i barneh. og jeg får ikke gjort noe av det jeg skulle i dag.Bare sløver....Deilig Bor også i vestfold og skal føde på Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
komplett familie Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 12. mars 2009 deilig å ikke gjøre så mye også da. Jeg har klart å rydde og støvsuge, men det får holde for i dag.... Deilig å kunne sløve på sofaen. Blir nok forandret det når babyen er ute! Nyt dagene jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå