Sunniva78 har to små Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Har dere noen gode merker å anbefale? Gutten vår på 13 mnd må ha vårsko. Har Ponny vintersko nå, men er vel snart klart for litt lettere fottøy:-) Geox, Ecco, Ponny..???
Bebés'ilvousplâit Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Tja, nå er det vel en stund til at det blir bart her i nord hvor jeg bor, men jeg tenker at et par gode joggesko kan være aktuelt til å begynne med til jenta vår, som nå er 16 måneder. Har hatt veldig god erfaring med Geoxx til 5-åringen vår, men er ikke sikker på om de har dem i så små størrelser. En ting er i hvert fall sikkert - gode sko til de små er viktig. Tar ikke sjansen på å kjøpe noe til 99 kr på Obs!, for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Har nylig kjøpt Geox joggesko til jenta mi på 15 mnd., med blinkelys! Stor stas, hehe.(vi testa ute i mørket!) Hun elsker dem! De sitter fint på foten og har borrelås, slik at de er lette å ta av og på. Nå er det jo enda vinter ute, så vi kjører ecco vintersko utendørs fortsatt, men bruker joggesko når vi er på kjøpesenter eller skal noe sted med bil, er jo litt klønete med vintersko innendørs. Har også kjøpt Nike shox til henne, i en str større, så de kan vi ha om et par mnd, tenker jeg. Blir vel sandaler til sommeren,(geox eller ecco) og sikkert enda et par småsko, de vokser jo ganske fort i føttene. Er vokst opp i skobutikk, så er det noe jeg ikke sparer på så er det skotøy!
Sunniva78 har to små Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 Tusen takk for svar:-) Da skal jeg se på Geox-sko til knerten, kanskje med blinklys også;-) Blir sikkert stas ja!!!
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Mange barn kan gå dårlig i merkesko og bedre i litt billigere. Så de dyreste er ikke nødvendigvis de aller beste.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Vi bruker h og m sine tøfler innendørs (også på kjøpesenter/butikk osv)
Yo&La+spire Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Eg synes de fleste sko i butikkene her i norge er altfor tunge og store til barn under 2 år (ca, da foten ikke er ferdig utviklet). Vi er veldig fornøyd med see kai run, som selges hos en gul knapp eller nettbutikker i utlandet (filabel.dk og comfykid.com f eks). Pampilli er også bra...(det har de på noen skobutikker her osgå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå