Gå til innhold

hva syns dere om dessa navna til unga mine?????

Anbefalte innlegg

har termin om 5 dagr å nå har vi funni navn. fornøyd

nummer en som jeg har med tormod heter Sambjørn-Ørjestein-Åge dt er veldi norskt fordi vi er veldi norske bruker sambjørn som regel....

neste har jg med en annen dt er broren til tormod men vi hakke kontakt han er farlig lizm mnmn.... hu heter bæth-barbara-kjøttfrid ja veit det er spesielt men fordi vi ble enige om det. bruker bb da enkli.

neste er med somaleren min mwunajama og han liker jo navn fra somalia å sånn seff jg også heldigvis. vi har prøvd å finne navn som passer for hare krishna og muslimverden sia han er muslim og jeg er blanda mellom hare krishan og muslim.... men ja det er sa gultzar-sidsel-aastma som uttales astma...hu r hos barnevarnet nå men det er en sak som er lættis lizm så dt er enkeli ingen sak... sku bare rask tur på rimi og lot hu stå ved tbanen... og da klikka det for flk. snakker toppen 20 min å jeg kom bax liksom. var jo mange dr å dem passa på. menmen sjuke folk...

termin om 5 dager gruer mg men gleder meg... å dt er jente...

Quzmah-Åse-Rennate vi er fornøyd...... er med somalerpikken min hehehehe.... kinky neeeeiii... kødda hehehehe

lættis da... mnmn... hva syns dere???

snx bare send pm=)

msn [email protected]

om dere vil si hjemmesia mi bare spør

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...