Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rebecca:

Må ha fødsel daton til din partner ....

Ha en fin kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tornerose:

Må ha din partners fødsel dato..

Ha en fin kveld

Skrevet

hei hei:)

kan du se når jeg føder?

meg 26 11 82

mannen min 17 03 82

Skrevet

Heisann tar du denne utfordringen vi prøver enda på en liten selv om vi mistet i sommer og selv om vi er blitt godt voksne . Jeg er født 281161 og gubben 190561 ser du om det blir noen flere på oss . Takk hilsen viny

Skrevet

hei!

er jeg gravid? hvis ikke, når blir jeg?

jeg: 170586

han: 220182

tusen takk:)

Skrevet

Hei:)

Kan du ta en titt på meg også?

Når blir jeg gravid, antall barn jeg vil få? får jeg noen stor problem med svangerskap?

Jeg er født: 040281

min samboer: 011281

takk på forhånd:)

Skrevet

Hei:).Vil du være så snill og prøve og spå meg og?

Lurer på om du ser om det er gutt eller jente som er i magen min?

Har ikke helt peiling på termin altså.For hadde litt ustabil syklus,24-26 dager.Siste mensen 26.12.Brukte få El på dag 9 eller 10,oftest på dag 10.Og det var den 5 januar.Så tror jeg er 4-5 dager lengre på vei enn mensterminen! Dvs så kaansje jeg er 12+1 eller 12+2 eller noe i dag:).Babyen blir iallefall tatt ut med keisersnitt (planlagt) i september:)

Fødselsdatoen min er: 120177

Samboeren min sin: 070262

Skrevet

hei hei:)

kan du se når jeg føder?

meg 26 11 82

mannen min 17 03 82

maibaby

Skrevet

kan du se noe om hvor stor babyen blir når han blir født også?

rebecca meg, 261182

mannen min 170382

Skrevet

hei kan noen av dere spådamer se om jeg blir gravid i år og om vi må ha flere forsøk eller klarer vi det på egen hånd?

evt når og kjønn eller andre ting dere ser....

Utrolig takknemlig til alle som svarer

Jeg 16.05.72

Skrevet

Heihei!

Henger meg på her! Å håper du tar deg tid:)

Blir det baby på oss i år??? Kjønn???

Jeg 30.04.82

Han 14.10.76

På forhand takk:)

Skrevet

Hei. Ser du graviditet på meg dette året? evt hvilken mnd?

jeg: 260688

han: 260184

På forhånd Takk=)

Skrevet

meg 11,09,88 han 09.11.81, vi skal starte prøving fra mai, lurer så fælt om det kommer til å klaffe fort eller ikke? :) håper på svar :)

Skrevet

Kjære alle sammen-..--

Er veldig opptatt for tiden,da jeg driver å reiser på kurs 2 timer unna,og er ikke hjem før 19.00..Hjemme har jeg 3 unger,hund,og 2 hester..Så tiden min er knapp..Derfor spår jeg da de som vil betale meg..200 kr tar jeg for 3-4 hele sider med innfo.De andre tar 350-400kr

.Spår om kjærlighet,jobb,karrie,gravidtit,barn,ja alt dere ønsker å vite..Jeg bruker det lille kelstiske korset,og ser i korta..Kan også trekke englekort..Når dere betaler,husk å send meg kvittering på mail,gjennom nettbank.,slik at jeg veit at dere har betalt..

Send meg en mld,hvis dere vil bli spådd..

[email protected]

Skrevet

Kan du se graviditet, når og kjønn ?

meg 15.10.71

han 17.07.67

Skrevet

Fikk ikke din partners dato,men tok likevel en titt på deg..

Dette kortet viser en hånd som kommer ut av skyen, begeret holdes i hånden, en hvit fugl dykker ned og legger en oblat ned i begeret. Dette kortet viser følelser, mye følelser. Her er det glede og følelser. Begeret symboliserer en glede som ikke ”er av denne verden”. Kortet viser seg når det er ekteskap på gang, når man møter Den Rette, når det er en barnefødsel i vente eller når man får en nyhet som er for god til å være sann, men denne nyheten er virkelig sann. Fra Begeret strømmer fem stråler, jeg tror disse strålene symboliserer luft (tanke), ild (intensitet), jord (resultat), vann (følelser) og eter (ånd). Her er alle elementer representert. Dette er et positivt kort og når det kommer inn i et kortlegg, så kan du rydde plass for ekte glede og en strøm av følelser

Så din kjære frir nok ja,og flere barn på dere også..

er det syvende kortet, men er gitt tallet seks. Tallet for harmoni og balanse. Når dette kortet kommer opp, så spiller kjærligheten en stor rolle i ditt liv. Eller, den kan komme til å gjøre det. Se inn i ditt eget hjerte og kjenn etter hvor ditt begjær ligger. Hva er dine mål med Kjærligheten? For dette kortet har i seg den rene Kjærligheten! Kortet er gitt Tvillingene. To – i – ett. Mannen og Kvinnen er nakne. Bak dem ser man to trær, Livets tre og Kunnskapens tre. Renheten fra Paradiset ligger i kortet. Usikkerheten ligger nå i om man skal klare å bevare renheten. Ren Kjærlighet bærer alltid velsignelse i seg selv.

Masse følelser her,ekte fine følelser,dere har et fint kjærlighets bånd..

Skrevet

Denne her var til Fomle med barn imagen..

Du blir fridd til snart,les over.....Lykke til....Kos deg videre du hadde masse fine kort....

Klem tussimor

Skrevet

Rettelse ::::: Fomle med 2 prinsesser.....

Beklager skrev feil....

Skrevet

hei tussimor...

jeg ser jo nå at jeg har skrevet feil i årstallet jeg er født så da stemmer det vel ikke...

Altså jeg er født 111077(ikke 88)

Han er født 071173

Når blir jeg gravid??

håper på svar

Skrevet

Da må jeg nok legge kort på deg en gang til...Men har ikke tida idag,tror jeg....Men ska se hva jeg får til...

Skrevet

hei tussimor=)

jeg vil veldig gjerne bli spådd, men ser du har mye å gjøre.

jeg lurer på om jeg blir gravid? og ca når? eventuelt kjønn på barnet.

jeg er født 11.11.86

han er født 23.10.78

Skrevet

hei.

hva tror du om kjønnet.

termin 27.11.09 og jeg er født 24.09.81

på forhånd takk

Skrevet

ønsker å vite litt om fremtiden min.... 21028633642 takk på forhånd

Skrevet

unnskyld meg men tårer du virlelig og legge fram personneret ditt. Håper du får slettet dette for den rette ser det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...