Gå til innhold

Fikk en svak positiv graviditetstest idagmorges, førstkommende fredag er det 4 uker siden MA og utskrapning

1 høne i haneflokken-født

Anbefalte innlegg

men................har ikke tatt test etter jeg utskrapningen og vet ikke om den har vært positiv hele veien, men da jeg for 3 år siden mistet i SA hadde jeg negativ test etter 1 uke og fikk eggløsning 2 uker etter blødningsstart og ble gravid med en gang da, var 1 uke i forskjell på hvor langt jeg var kommet, SA i uke 7 og MA i uke 8

fikk snakka me legekontoret idag og reiste dit og fikk tatt en ny graviditetstest, da var det 3 timer siden jeg hadde tissa hjemme, men den testen var negativ, men de tok en blodprøve for å måle hcg og den får jeg svar på imorgen utpå dagen en gang....er veldig spendt

hu kontordama sa at det ikke var forskjell på om urinen hadde ligget lenge (over natta) eller om den bare hadde vært noen timer i blæra

håper jeg er gravid igjen altså...men kan de se ved 1 måling av hcg om jeg er gravid igjen eller om det er rester fra forrige gang som sitter igjen?

Fortsetter under...

Jag testade positivt 5 uker etter min utskrapning förra gången!! Tror inte det är vanligt å testa positivt så länge men det beror nog på vad din hcg va på innan utskrapning.

Jag hade utskrapning i fredags å då va min hcg på 110000 så tror jag kommer testa positivt ett tag.

Hoppas hoppas hoppas det e en ny graviditet men e kanske smart å inte lägga allt för mycke i det.. blir så lät besviken.

Håll oss uppdaterade!

jeg tar det hele ganske me ro egentlig, men var derfor jeg tok kontakt med legekontoret og fikk de til å måle så jeg kan få et svar og ikke bare lure på om jeg er gravid eller ei, tror ikke det ble målt hcg hos meg, iallfall ingen som fortalte meg noe som helst

Ikke godt å si, men er den positiv, så vil de vel kunne ta en til om noen dager for å se om den stiger? (Den skal jo ikke det hvis du ikke er gravid)

Krysser fingrene for deg!!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...