lillebie på`n igjen Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 fikk satt tilbake 2 egg av perfekt kvalitet som det er blitt utført assisted hatching på- så denne gangen har jeg trua! ) det ble befruktet 3 egg- det 3. måtte destrueres da det ikke var godt nok til å bli fryst ned- og siden jeg er ung fikk jeg ikke satt det tilbake! Så nå skal jeg bare leve som normalt- og leve i spenning de neste to ukene )
fostermor*stolt mamma* Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Gratulere som Ruger!!!!! Du har noen spennende uker foran deg:D krysser fingrene for blåe kryss og to røde streker om to uker!!!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 tuusen takk ) ja 2 uutholdelige uker ) prøver å ikke tenke på at jeg er på RD 0 i dag heheh
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 GRATULERER!!! ...perfekt kvalitet.... det var ikke værst!! Så gøy at du er med i ruge-gjengen!
lillebie på`n igjen Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 ja endelig ) litt uvirkelig at jeg kan ha vårt aller første barn i magen allerede )
Sarah70-har 2 gull Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Så flott å høre! Er det ikke deilig å hake av nok et steg på veien mot babyen?! Denne gangen er det din tur! Kos deg med ruginga!
fostermor*stolt mamma* Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 nei det skjønner jeg:D men ikke tenk at du er på rugedag 0, tenk du er i uke 2svangerskapsuke da blir det myyye bedre:D
lillebie på`n igjen Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2009 ja der sa du noe veldig optimistisk fostermor )
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 Hei lillebie:-))) Nå har jeg fulgt med deg i spenning her og gratulerer så utrolig mye som ruger. Jeg og tulla i magen krysser alt vi har. Nå må det være deres tur til å bli gravide. Prøv å ikke tenke så mye på det og kos deg i rugetida. (Ja veldig enkelt. Vet det. He he.) Vi følger deg i spenning fram til testing og heier som bare det:-))) God klem fra
Alid@ Skrevet 11. mars 2009 #10 Skrevet 11. mars 2009 Kjempe flott lillebie:) Krysser fingrene for at dere lykkes denne gang! Ønsker dere masse lykke til og ta godt vare på deg selv i rugetiden!!
satser & vesla Skrevet 11. mars 2009 #11 Skrevet 11. mars 2009 Heia lillebie Jeg også fikk satt inn to perfekte egg med ass hatching :-) I dag er jeg på 5+0 :-) Er forsiktig optimist på at dette her går bra :-) Snart sitter du forhåpentligvis med positiv test i hånda. . . :-)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 11. mars 2009 #12 Skrevet 11. mars 2009 Gratulerer som ruger:-) Jeg fikk satt inn 2 fryseegg på mandag, så nå har vi noen spennende uker foran oss. Krysser fingrene for at det blir positiv test på oss begge:)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 11. mars 2009 #13 Skrevet 11. mars 2009 NÅ ble jeg glad på dine vegne,lillebie!!!Gratulerer som ruger:) 2 perfekte egg,.nå er det din tur til å lykkes!!!!:)Masse lykke til med ruginga:) Om 1 uke skal jeg ta blodprøve på Riksen,( i dag på rugedag 5)gud dette er spennende!!!!!Har bestemt meg for å ikke ta noe tester hjemme. Orker ikke det... Klem til deg fra meg:)
Eva76 Skrevet 11. mars 2009 #14 Skrevet 11. mars 2009 Gratulerer som ruger Lillebie! Tror vi starta på spray ca samtidig og nå er du ruger. Jeg ligger nok ca en uke bak deg, men skal på ul på fredag og få høre veien videre.
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #15 Skrevet 12. mars 2009 Så kjekt å høre, lillebie! ) Gratulerer å lykke til!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 12. mars 2009 #16 Skrevet 12. mars 2009 FANTASTISK!!!!!! To perfekte egg, så bra!!!! Dette går veien, lillebie. Ta god vare på deg selv i rugetiden, venter i spenning på resultatet :-) Klem til deg
Lillatante Skrevet 12. mars 2009 #17 Skrevet 12. mars 2009 Hei! Så bra de to du fikk tilbake var av perfekt kvalitet og i tilegg har blitt utført assisted hatching! Krysser alt jeg har for at dere lykkes denne gangen!!! Deilig å komme hjem igjen med to egg på plass tenker jeg!!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #18 Skrevet 12. mars 2009 TUSEN TAKK jenter ) dere er så utrolig søte! Alle rundt meg tror at dette er gangen det skal gå for oss - mens jeg tar det hele med ro enda ) er mitt tredje insett- så denne gangen ligger jeg ikke på sofan med bena høyt- er ikke godt for noe det tror jeg ) skal leve så normalt som mulig- det tror jeg gjør susen!
Pia76.. Skrevet 12. mars 2009 #19 Skrevet 12. mars 2009 Velkommen inn i *rugegjengen* hehe Masse lykke te:)))
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 12. mars 2009 #21 Skrevet 12. mars 2009 Tenker paa deg !!!! Masse lykke til i ukene som kommer :-) Klem
♥ lillemin ♥ Skrevet 12. mars 2009 #22 Skrevet 12. mars 2009 Så gøy! Som alle andre her, håper jeg virkelig dette er din tur! Lykke til med ruginga, dette er spennende...
Liza-76 Skrevet 12. mars 2009 #23 Skrevet 12. mars 2009 Hei lillebie! Gratulerer som ruger! Jeg er også ruger nå.... Veeeldig spennende dette her nå! Jeg ruger på et egg, vårt eneste egg, som var bra nok til innsetting, faktisk..... Er sååå spent!!! Det ble satt inn på mandag, skal teste neste lørdag.... Lykke til med ruginga, håper den lille spiren klorer seg fast!!!
Astra71 - tvillingmor Skrevet 12. mars 2009 #24 Skrevet 12. mars 2009 Gratulerer som ruger til deg, lillebie! Jeg slår følge med deg - fikk tilbakeført to egg for fem timer siden :-) Mine var dessverre ikke av perfekt kvalitet denne gangen (bare topp score på tre parametre), og det ble ingen på frys. Men det skal visst være gode sjanser for å bli gravid på de jeg fikk inn, likevel, i følge bioingeniøren, så vi får bare passe godt på eggene våre, begge to Lykke til!
lillebie på`n igjen Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #25 Skrevet 12. mars 2009 så hyggelig at så mange jenter heier på meg- det setter jeg så ufattelig stor pris på!!! tusen takk! Astra71 : gratulerer som ruger på to du også- det blir spennende å følge hverandre!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå