Gå til innhold

Noen som har Casualplay Vintage Reverse? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Den koster jo bare 2000 kroner ny, har full liggestilling, vendbart håndtak, to doble svingbare hjul foran som kan låses, alle hjul i slitesterk skumplast, Reversibelt/Vendbar håndtak slik at barnet kan sitte både vendt forover og bakover, Håndtak kan justeres (tre innstillinger), One-hand-fold sammenlegging, vognen tar liten plass sammenlagt, Seteryggen er justerbar, inkludert full liggestilling, avtakbar bøyle foran barnet, Justerbart fotbrett for komfort når barnet sover, Fempunkts sele, Stor kurv under....

Mål (når sammenslått): 75,5cm (h) x 61,5cm (B)

Vekt: 6,5 kg (uten sete)

Dvs. UTROLIG LETT!!!?!

Fortsetter under...

Hm... Har du funnet denne vogna som et alternativ til mistrals? Ser jo mistenklig billig og lovende ut! 6,5 kg er jo knall da... Bare et tips; hvor lang er sitte delen? er den lang nok? Åh, nå skal jeg titte på denne siden ;)

eg skal gi deg min ærlige mening!

En god dritt vogn!!!! Anbefaler deg på ingen måte denne vognen! Jeg syntes også den hørtes bra ut, spesielt dette med vendbartstyre. MEN, problemet er at den er helt udugelig å kjøre. Snur du styret slik at de roterende hjulene er bak svinger ikke vognen noen vei. Skal du ha den opp en fortauskant så er den nesten umulig uten å tråkke på vognen fordi den er så stiv og tung. Den kan UMULIG veie 6,5 kg (uten sete står det da) ..

ville heller sett på denne

http://www.angelbaby.no/ABHK_Site/WebPagesNO/detail.htm&&2chBd50obDuox2NvxMpoLGxoln*o24Wa_klalWuaXXa

Jeg håper du finner en vogn du trives med men tenkte å svare på denne ettersom jeg har så dårlig erfaring med den!

Takk for ærlig og god tilbakemelding HjerteLykke..

Den du heller ville sett på - er ikke det den samme, bare inkl. bilstol?

Ja, jeg ser fortsatt på andre alternativer enn mistral... Vil ikk kjøpe ny Mistral S, og synes det er alt for få av dem på finn.no... (Bl.a. en STYGG rød....)

Annonse

hmmm den jeg linkte til var en peg-perego pilko, lett og god sportstrille!

Tenkte jeg skulle være ærlig en gang til. Har nemlig hatt en del vogner og det jeg jo selvsagt mine personlige erfaringer jeg kommer med da men denne mistral s'en var den første vognen jeg kjøpte. Syntes den hadde alle kvaliteter jeg trengte og var sååå happy. MEN... etter bare noen få turer så hadde jeg jo den vonde ryggen da hjulene ikke er gode å svinge på ute på hverken asfalt eller grus. Jeg solgte den kjapt igjen! Disse små hjulene uten luft i foran er liksom ikke noe medgjørlig i d hele tatt! I Kan jo hende at min vogn hadde trege hjul og d var derfor den var så dårlig men hadde mistral s'en kommet med lufthjul hadde den vært kjempebra!

men som sagt, dette er jo mine erfaringer. Har lest om andre som har vært kjempe fornøyd da så man må liksom prøve seg litt fram.. et tips.. prøv alle vogner om du kan med barnet i.. det utgjør så utrolig mye forskjell med en gang barnet er oppi!

lykke til

Ja, det stemmer nok at de bare må prøves... Men det er jo ikke så lett med slike merker som jeg bare ser på nettbutikker. Derfor er det genialt å få tilbakemeldinger her synes jeg. :-)

HjerteLykke; hvilken vogn har du endt opp med nå da?

jeg har en gt safari.. den er helt fantastisk å kjøre. Superlett å trille, gode lufthjul og romslig plass.. eneste minuset er jo at den ikke kan vendes mot meg noe jeg savner en del

Tenker meg ny vogn snart som småen kan bruke nå og h*n i magen kan bruke senere. Har tenkt å kikke litt på den nye koelstra vognen da den kan vendes begge veier eller en ny vogn jeg så på finn igår fra nettbutikken baby dreams. Jeg elsker 3hjulinger. De er bedre på allslags føre og er mye lettere å kjøre!

Kommer aldri til å gå tilbake til 4hjulinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...