mamma-x-3 Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Dersom vi går gjennom listen over antall vaksiner (og hyppigheten) som gis våre barn det første leveåret, er det ikke rart at immunforsvaret får grundig rundjuling. At kroppen går "i surr" og det lett utvikles allergier, astma og et generelt nedsatt immunforsvar er tydelig. Fnys av dette om dere vil, helsesøstre! Allergier, eksemer, astma, ørebetennelser, hyppige forkjølelser etc. er bare de letteste og mest tydelige av relaterte reaksjoner (alle immunrelaterte sykdommer). Selvfølgelig avvises dette på helsestasjonen som en årsak. Det rareste er når foreldre/personell sier at vi må forvente at barna våre ganske ofte blir syke i barnehagen, da de utsettes for så mange bakterier/smittestoffer. Og vi ser det selv som foreldre rundt oss. Men barna trenger tid på å krangle med smittestoffene i kroppen kunstig plassert der. "Barnehageregelen" gjaldt aldri for mine uvaksinerte barn. Dersom jeg hadde valgt vaksinering, hadde jeg i hvert fall ventet med flere, slik at barnekroppen får roet seg mellom slagene. Hvorfor ikke flere av oss stusser over runddansen på helsestasjonen, er meg en gåte. Til folkevalgte/beslutningstakere i helsesystemet vårt: Vær så snill å bevilge penger til forskning uavhengig av "legemiddelprodusentene" -for deres egen troverdighets skyld...!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 våre folkevalgte er desverre en del av dette systemet, det er vel heller tvilsom at folk som jens med søster som sjef for folkehelsa og pappa med stussen full av legemiddelindustriaksjer. den familien mottar penger direkte fra rockefeller, en org med svært store interesser og midler i legemiddelindustri.....jensemann proklamerer jo stadig vekk; "vaksiner til alle barn i verden"......jeg priser meg lykkelig for at mine små grå ennå fungerer i såpass grad at jeg anså vaksiner som en morbid ide, proklamert av hjernevaska helsesøstre uten kompetanse innen farmakologi....da foruten inngående kjennskap til permanentvæske og blekemidler....manglende kompetanse på eget arbeidsfelt blir prisbelønnet med svibler til jul i helsevesenet....og det er faen meg nok til å opparbeide en ignorans som er anskuelig fra månen!!!! så neste gang du møter på helsestasjonen vit at du snakker med en person som solgte sjela sin for en kommunal julesvibel.....
Helseinterressert Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 I løpet av 13 mnd (fra 3 til 16 mnd) får barnet 18 vaksiner som velkomst til verden. Jeg skulle likt å ha sett en voksen person ha gjennomgått det samme med å ha ganget opp mengden i forhold til kroppsvekt dvs kanskje en 10-15 ganger.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Man kan ikke samenligne barn med voksne på den måten. Bare tenk på hvor stor talarken med grøt som barn på 1,5 år spiser hadde blitt om en skulle ganget den opp på samme måte.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 da snakker vi om energi behov og det er ikke det samme om man tenker kalorier og vekst. Man kunne fint ganget tallet med langt mere enn 15, dette fordi et spedbarns nyer, milt, lever og generelle immunforsvar er langt mere umodent enn hos en voksen. en spedbarnslever skiller ikke ut galle i samme grad og har minimale muligheter til å rense ut disse toksinen vaksiner inneholder....sånn sette stemmer det at man ikke kan sammenligne dette med en voksen person, men ikke i den favøren du tror anonym 16:00.........du kan muligens gange innholdet med 100, da begynner du komme i nærheten av samme belastningsgrad kanskje 1000 i noen tilfeller!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå