Gå til innhold

Hvor ofte bæsjer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bæsjer som regel en gang i døgnet, kanskje to. Lurer på om det er veldig ofte? Enn dere andre? Legger ut denne på anonymsiden, så jeg er sikker på å få svar:)

Skrevet

Å ha avføring en til to ganger i døgnet er helt normalt ;-) Ikke for ofte, man spiser jo mat hver dag, og da må det "ryddes plass" ;-) Også normalt å "bæsje" til nogenlunde samme tid hvis man har et regelmessig liv.

Skrevet

Hva med meg da som kan gå både to og tre dager uten og bæsje?

Er det normalt eller burde jeg sjekke det opp?

Skrevet

3-4 ganger i uka ca.

Helt normalt å gå noen dager uten å bæsje!

Jeg har bæsjeangst så jeg bæsjer bare hjemme, utrolig slitsomt når jeg er på ferie eller noe over lengre tid :(

Skrevet

Så lenge det er din rytme, så er det også normalt:)

Jeg går på do fra 1 til 5-6 ganger daglig. Har en tilstand/sykdom som forårsaker dette.

Skrevet

1 gang om dagen, og kun hjemme eller 100 % sikkert helt alene, uten at noen kan komme inn. ALDRI på offentlige toaletter.

Skrevet

En gang i døgnet her :)

Men dere som bare bæsjer hjemme? Hva gjør dere på ferie, eller i syden? Når dere er på kjøpesenteret å pluttselig MÅ bæsje..

Høres ut som en kjip situasjon :S

Skrevet

Kroppen min er hvertfall såpass innstilt at jeg kan gå i 2 uker på ferie uten å måtte bæsje. Unntak er selvfølgelig hvis jeg blir syk og får diare, da klarer jeg selvsagt ikke holde meg.

Skrevet

Helt seriøst !? klarer du å gå 2 uker uten å bæsje??Er ikke det veldig ubehagelig ? Men om du er på ferie med samboern/ mannen din klarer du å ha sex selv om du ikke har vært på do på feks en uke?

Sorry ,mange spørsmål ,men nå ble jeg nyskjerrig .hehe.

Jeg må bæsje 1 gang i døgnet .Klarer ikke å ha sex om jeg ikke har vært på do på 2 dager .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...