Gå til innhold

Hva kan det være? Kraftig menstruell blødning med levret blod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Store levrete blodslingser. Ser ut som leverbiter som kommer ut. Jeg er ikke gravid, og det er over lenge siden jeg fødte. Føler meg ikke bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? Hva gjør de om jeg drar på legevakta?

Skrevet

Har hatt det slik mange ganger etter jeg fikk barn. Ekkelt og kan skyldes cyster. Hvis det blir for ille kan du be om utskrapning. Tror ikke det er noe farlig

Skrevet

hva betyr over lenge siden du fødte? kor lenge er det?

det KAN være rester etter morkaka, du bør uansett få det sjekket av lege, kan tyde på betennelse i livmoren av ymse slag. Og når du sier du ikke føler deg bra, tipper jeg du har forhøyet crp også, at du har en infeksjon i livmoren. Det må du ikke gå rundt med, kan ødelegge forplantningsorganene dine

Skrevet

Åh, sånn har jeg også hatt det i tida etter mensen kom tilbake etter fødselen(som er 15 mnd siden nå) Ser nesten ut som fostersekk-deler, for slik var det de gangene jeg mistet i første trimester også... Prøver å bli gravid, og har tatt tester et par tilfeller når jeg tror jeg har gått over tida, men de har vært negative, så vet det ikke er spontanaborter heller. er vel bare sånn grums man må "slite" med etter man har fått barn...

Skrevet

Det er 3 år siden, så det er ikke rester etter noen fødsel, nei. Er kvalm og uvel.

HI

Skrevet

Tatt noen telefonoer nå. Fått time til gynekolog i morgen. Får vel vite mer da.

HI

Skrevet

Kan være en spontanabort.

Skrevet

Nei, det er det ikke. Helt umulig.

HI

Skrevet

Slike blødninger har jeg ved hver mens. Har endometriose...

Skrevet

Kan man plutselig få det?

Skrevet

Jeg hadde det slik før jeg startet på prevensjon som 17 åring - hadde sterk menstruasjon, koagulerte blod"biter" pluss sterke menssmerter. Var ingenting i veien. Men lurt å sjekke det opp dersom du er usikker.

Skrevet

Når jeg setter meg på do, faller det ut store levrer med blod så du hører et plask. Det ser ut som om det er biter av en lever. Jeg er kjempesvimmel.

Føler jeg skal besvime. Hodepine, og er svak i kroppen.

Skal til gynekolog i morgen. Er ikke gravid. Går ikke på prevensjon siden jeg ikke trenger det.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...