Gå til innhold

Hvordan har dere det med 2mnd gamle babyene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dagene deres? Soving og spising og alt annet..?

Her spiser han ca 6-7 ganger i døgnet. Sover fra åtte tida til sju tida på morningen. Spiser ca hver 3 time, oftere på kvelden.

Smiler mye og er mye blid.

Liker å kjøre bil og trille vogn.

Bruker str 62 og noe 68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minien sin dag:

Står opp i 10 tiden. Leker,smiler og ler til kl.12. Våkner i 3-4 tiden.

Våken til 5-6. En liten dupp. Legger seg kl 20.Sover til klokken 7-8.

litt mat og sover til klokken 10!

Spiser hver 3-4 time på dagen!

Liker også veldig godt å kjøre bil og sove i vogn.

bruker str 68 og 74

Slik er min baby.

Skrevet

Min sovner ikke for kvelden før i 24 tiden men tror jeg må prøve å få han i seng før. Han sover mye på dagtid men lurene er kortere enn før. Som regel bare 1 time om gangen men har en lengre lur på 2-3 timer. Spiser veldig uregelmessig, mye om kvelden men mindre om natten og ut på morgenen. Han sover alt fra 4-7 timer sammenhengende om natten.

Han smiler masse og liker å ligge på gulvet og sprelle og "prate". Liker at vi synger og "leker" med han.

Skrevet

Vi står opp i 10-11 tiden, sover han så sover jeg også. Legger han under babygymmen mens jeg steller meg på badet og spiser frokost. Så får han mat selv og blir lagt i vognen for å sove en lengre dupp, ofte 3-4 timer, og da står han som oftest ute. Disse timene prøver jeg å få gjort litt husarbeid. Er alene i hverdagene, så da er de ikke så lett å tid til så mye når han er våken

Driver å flytter "døgnet" litt nå, dvs prøver å stå opp litt tidligere, og legger han for den lange duppen litt tidligere. Så håper jeg han vil ta en litt lengre dupp senere på ettermiddagen også, for han er ofte overtrøtt på kveldene, noe som resulterer i mye skriking.

Spiser ca hver 3 time på dagen, litt oftere på kveldene, og ca 2 ganger i løpet av natten

Legger oss rundt kl 23.

Bruker str 56 og dels 62 i klær

Liker godt å ligge under babygymmen, er nysgjerrig og oppvakt og liker å bli bært på armen for å se mest mulig rundt seg. Er også veldig glad i å ligge på stellebordet. Bading begynner også å bli populært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...