Gå til innhold

Kan man låne vogn på Gardermoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært ute og flydd i det siste, som vet om det er mulig å låne en vogn på Gardermoen etter at man har sjeket inn bagasjen? Vi skal på kort flytur, så vi får ikke ha med reisetrillen vår på flyet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på Tenerife i sommer og fløy derfra. Der fikk vi låne en vogn i SAS skranken etter man har gått gjennom sikkerthetskontrollen. (fløy ikke med SAS) Kunne legge ned ryggen på denne og fungerte perfekt.

Skrevet

Hadde jo vært genialt hvis det fantes på Gardermoen. Her har vi alltid brukt bæresjal.

Skrevet

Det høres jo utrolig flott ut! Takk for svar :)

Skrevet

Selv måtte vi bruke BabyBjørn etter å ha sjekka inn.

Skrevet

Det er vogner til utlån på Gardermoen, ja. Vi har vært innom der en del ganger, og jeg synes Graco-vognen de har er helt topp fordi den funker så fint hvis småtten er trøtt og trenger litt søvn:) Ofte står vognene forlatt ved gaten, så se etter dem på vei ned til SAS service senter - hvor de "skal stå".

Lykke til og god tur!

Skrevet

du kan låner barnevogna når du reise til utlandet men ikke innlandet, for jeg spurte om jeg kunne lånde, da reise jeg innlandet men fikk bare besjed at de kunne bare lånde barnevogna når vi reise utlandet.

Skrevet

Jeg har fått låne vogn både på innenlands- og utenlandsterminalen. Sist gang, i februar, så ankom vi i innlandsterminalen, og lånte vogn her som vi tok med oss til utlandsterminalen (har også bare hatt den på innenlandsreiser). Det som sikkert kan være et problem er at vognene ofte bare blir stående igjen i gaten man tar de med til. Dette gjør at det noen ganger kan være vanskelig å finne vognene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...