Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt keisersnitt ved tidligere svangerskap (altså to)

Nå har jeg fått høre at da blir automatisk tredje også keisersnitt!!! Stemmer dette da????

Jeg tok keisersnitt pga seteleie i begge tilfeller.....

Jeg har fryktelig lyst til å føde naturlig denne gangen dersom det ligger til rette for det!!

Noen med erfaringer?

Fortsetter under...

Vet ikke sikkert, men har hørt flere som har fått beskjed om det, ja. Det er visst fordi livmoren etter to keisersnitt ikke skal utsettes for de kreftene riene påfører den ved vaginal fødsel pga faren for å revne.

Skjønner deg at du ønsker å oppleve vaginal fødsel, men de anbefaler nok det som er tryggest. Du får jo en nydelig baby uansett:) Lykke til!

Hei igjenn.....måte få stoppa nyskjerrigheta, så ringde jordmor! HURRA det er ingen regel at man må ta keisersnit på nr 3 også :) :) :) Ble kjempeletta jeg nå :) :)

Så til alle fødeklare med keisersnitt bak seg...GI GASS!!!! :)

MEN så klart.....man har jo ingen garanti...sånn er det med alle fødsler..de er nokså uforutsigbare :)

Men takk for svar Funnet-håpet-igjen :) De anbefaler nok det tryggeste ja. Ett godt svar syns jeg :)

:) Måtte bare sure litt..........

Greit med KS, men kunne tenkte meg og oppleve følelsen av å føde sitt eget barn å få det i armene ettrpå :) Er liksom bare ett kort "heia lille venn", før de fyker avgårde med den lille og man selv ligger igjenn å blir sydd etter alle kunstens regle :) :)

Men for å se det positive i det, så blir svangerskapet litt kortere og man vet når gullet kommer :)

GLEDER MEG UANSETT !!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...