Gå til innhold

Oktober/November barn her?

fostermor*stolt mamma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja se her ja:)

her var flere kjente navn:D

Er liksom litt tryggere her inne føler jeg....

på 1. trimester tar de det som en selvfølge å bli gravide og ingen skjønner liksom helt entusiasmen over å kaste opp, ha ømme pupper osv...

Flere som sitter med samme følelsen?

Annonse

Føler meg ikke helt "hjemme" på 1 trim jeg heller...

Men har ikke turt å glede meg noe særlig ennå... tror jeg har "slitt" så lenge at jeg har blitt skikkelig kynisk.. men håper det bedrer seg når jeg skal på ny UL om 3 uker... Håper tiden går fort =)

Flere av dere som har fått/skal ha tidlig ul?

Termin i begynnelsen av oktober. Jeg har ikke klart å flytte inn på 1. tri helt. Har hatt 2 sa før denne graviditeten, og prøver å ikke tenke for mye på det ennå. Men nå har jeg kommet meg til 10 uker og vet at den lille lever, så da begynner det å gå opp for meg at lillingen skal bli storesøster. Vår første er ICSI barn, så ingen er mer overrasket enn oss over at vi har klart å bli spontant gravide 3 ganger på under 1 år... Håper det går bra denne gangen!!

Jeg har termin 16 oktober. Vært på ul en gang og sett hjertet slå, skal igjen 1 april og da er jeg akkurat 12 uker. Håper virkelg dette går bra så den skjønne icsi gutten vå kan bli storebror.

Kjekt at det er så mange her så vi kan følge hverandre. Føler meg ikke helt vel på 1.trimester nei, men har vært endel på oktober forumet, fin gjeng der.

Hei igjen jenter :)

Jeg satser på UL den 26 mars, da skal jeg være 6 +3. Har avtalt med gyn om å få ul 1 gang i uken ca pga tidligere dritt :(

Men enten den 26 eller den 30 mars.. Har ikke bestilt time enda, rett å slett ikke tort.

Denne gangen for samboer være med, ( siden han jobber til sjøs har han ikke fått vært med tidligere ) å han gleder seg enormt så fremst alt går bra. Vi har nå høvelig bestemt oss om at DENNE gangen SKAL det går bra :) hehe... time will show :P

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...