Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Da mener jeg abort etter uke 17 feks. Må man være våken og føde barnet på vanlig vis?
Carina har to små gull Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Hei... Senabort foregår med at man føder på vanlig vis og man er våken hele tiden... Jeg hadde sen senabort for 2 uker siden pga at fosteret hadde store misdannelser og var ikke levedyktig... Ble satt igang med Cytotec.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Du er våken og føder før uke 17, også. Jeg mener det skal være gode grunner for dette, slik som at det ikke er forenelig med liv pga mangler og feil på fosteret.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Men føder man da et levende barn, eller blir det "drept" i magen før fødselen
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Man får medikamenter før fødselen, slik at fosteret dør i magen!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Vanligvis dør fosteret, men det kan skje at det ikke gjør det ved bruk at Cytotec. Fra felleskatalogen.no om Cytotec: "......kan føre til livmorkontraksjoner, og er assosiert med abort, prematur fødsel og fosterdød."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå