lillebie på`n igjen Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 ringte Nordica nå, og hun jeg snakket med sa " så vidt jeg kan se er det 2" (og hørte hun holdt på med masse annett) prøvde å spørre henne pga språk forskjellen " så 2 av 7 altså" så sier hun " ja det er godt" ( som betyr " den er grei da sees vi etc) så prøver jeg å spørre om de benyttet seg av assistet hatchin- så sa hun " fint hei" ..... så nå er jeg litt fortvila- vet jo ikke om egggene er av bra eller dårlig kvalitet - og litt skuffa er jeg og- for å ikke få noen på frys likevel....det som skremmer meg er at dette er mitt siste forsøk- og hadde jeg hatt noen på frys ville det ikke vært over for meg etter dette- om det ikke skulle klaffe denne gangen heller! jeg vet jeg blir ruger nå hvertfall---og brude være takknemmelig for det- men jeg vet jo ikke om det er bra eller dårlig egg jeg skal ruge på.....huff da er det bare å vente 4 laange timer til jeg får svar...
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Hei lillebie Først vil jeg si at du har lov til å være litt skuffet at det bare var 2 som greide seg... men prøv å børste den skuffelsen fort av deg igjen for tenk, det er jo TO som har overlevd og ser bra ut til innsetting!!!! Før dagen er omme er du ruger og det er jo FANTASTISK!!!! Siden eggene har overlevd i over 2 døgn så er det nok god kvalitet på dem skal du se, prøv å ikke bekymre deg for det, vennen :-) DETTE GÅR SÅ BRA! Prøv å ikke ta sorgene på forskudd å tenke at dette er ditt siste forsøk, det bare stresser deg. Prøv å tenk positivt! Det er ikke nå eller aldri, det er NÅ :-) Masse lykke til lillebie. Klem fra meg.
Kine71 Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Heisann Lillebie! Forstår at du tenker sånn. En vil jo liksom ha en plan-b i tilfelle det ikke skal gå MEN: Du vet på et uttak er klinikken fornøyd om det er et egg til innsett, alt annet er bonus. Du har fått 2 egg som du får satt inn, noe som øker sjangsen for å lykkes:0) Jeg har selv opplevd at ingen egg av 10 har overlevd ved uttak, og det var en skikkelig nedtur. Nei dette går bra skal du se. Masse lykke til med innsett av to gull-egg:0)
lillebie på`n igjen Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2009 tusen takk for oppmuntringen jenter! det er sant som du sier Turva - det er nå det handler om- og jeg har to egg som venter på meg! jeg skal egentlig ikke klage, for jeg vet at det er mange som ikke får ett eneste egg befruktet av de som blir tatt ut- slik som deg Kine71 - men fikk litt forventninger når 7 egg ble tatt ut! jeg skal prøve å slappe av frem til jeg reiser opp til Nordica- for å bli en ruger!! tror det bare ikke har fått opp for meg enda- at jeg endelig skal få bli en ruger igjen- med forhåpentligvis et nydelig desember- barn! klem
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 hehe, ja NÅ var det en annen innstilling, lillebie :-) Vi satser på et nyyyyydelig desemberbarn på deg!!! Dette tror jeg går kjempebra. Jeg heier på deg.
lillebie på`n igjen Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2009 takk turva:) trenger litt oppmuntring nå og da- godt jeg har dere:)
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Hei lillebie! Forstår sååå godt frustrasjonen over å ikke få noen egg på frys, fikk jo bare ut et selv. Og selvfølgelig er det lov å deppe over 5 egg som ikke ville være med videre. Men som de andre fantastiske menneskene her sier: du har jo en sjanse bare du blir ruger. Det er det vi må velge å fokusere på i disse "skrulle-tider" når tankene bare går av seg selv og ikke vil være positive. Det er sikkert vanskeligere å være positiv når du er helt alene der nede også, men vit at du har en gjeng her hjemme i Norge som sender deg masse gode tanker. Krysser fingrene for deg og eggene!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2009 nei det er ikke alltid like lett å holde seg positiv- og som du sier- når jeg er alene her nede- så går tankene ekstra mye... hjernen får tid til å spekulere i negative baner! Jeg må ta til meg hva jeg sier til alle andre " Det er bare ETT egg som skal til:o) "
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 Tror jammen du var en av de som sa akkurat det til meg....hi-hi, så da sier jeg det tilbake: Det ER bare ETT egg som skal til!!! -og nå har du jo faktisk to!! ...håp om tvillinger?...
lillebie på`n igjen Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2009 jeg skal være overlykkelig for en baby- skulle det resultere i to- ville det vært en stor gave- og veldig veldig uvirkelig...å gå bra barnløs til tvillingmamma! hvordan går det med rugingen din boobygirl?
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 11. mars 2009 #11 Skrevet 11. mars 2009 Jeg ruger i vei, men helt ærlig kjenner jeg INGENTING. Har ikke bivirkninger fra Crinonen engang... Litt skummelt at jeg ikke har noen "vondter" eller er øm her og der, syns jeg. Skal ta blodprøve mandag, både gruer og gleder meg til svaret. Tror jeg har bestemt meg for å ikke teste selv, aner jo ikke når jeg kan forvente riktig svar.
Lillatante Skrevet 11. mars 2009 #12 Skrevet 11. mars 2009 Hei! Forstår jo at det er litt nedtur at bare to klarte seg når du fikk ut flere enn du har hatt tidligere. Og en føler seg jo litt dårlig ivaretatt etter en sånn telefonsamtale. Men to er jo veldig bra!!!! :-) Som de andre sier er det viktig å tenke positivt, selv om vi alle vet at det ikke alltid er like lett. Det blir lysere og lysere for hver dag nå, og det tror jeg er en god tid å gå som ruger. Alt våkner til live og spirer og gror!!! Lykke til med innsett!!! Tenk på flyet hjem er du ruger!!! :-) Vårfylt lykkeklem fra
Rose69 Skrevet 11. mars 2009 #13 Skrevet 11. mars 2009 På mitt 3.ICSI i 2006 fikk jeg ut 10 egg, kun 1 befruktet.Sååå skuffet...Men det ble en deilig baby.Så ikke fortvil, kjære lillebie ;-) Men jeg kan være enig at man må mase litt på Nordica om man skal få litt info.Så du må bare mase på de.Spør om kvaliteten, brukte de spindelmikroskopet? Hvordan var kvaliteten på eggene? Man betaler jo såpass mye på Nordica, så krev full rapport. Jeg krysser fingre og bein for videre suksessfull fremdrift :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå