Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg husker såvidt at du ønsket å høre tilbakemelding fra legen min angående når det var greit å bli gravid igjen etter keisersnitt. Jeg var der i går (gynekolog) og han sa at det beste var å vente litt, uten å spesifisere det nærmere, men skulle jeg bli gravid nå så var det ikke noe krise liksom.

Men han sa at når jeg ble gravid at jeg skulle komme tilbake tidlig, jeg fikk en følelse av at han da ønsket å følge opp litt nøyere bare for å være på den sikre siden.

Så da vet du det, om det hjalp deg eller ikke er uvisst :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! :) Vi har ikke planer om to tette, men kjekt å vite.

Skrevet

Da jeg var på seksukerskontroll på sykehuset, sa de at jeg kunne bli gravid igjen med en gang. Men jeg vet ikke om det er en generell regel, eller noe de sa etter å ha vurdert meg.

Vet dere forresten hvordan de har skåret i dere? Om de skar over magemusklene for eksempel?

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan de har skåret, men jeg innbilder meg at de "dytter" magemusklene oppover, og ikke skjærer dem over? De hadde god tid da jeg ble operert, det var som et plalagt snitt minus infeksjonsfaren og den slitne mammaen, så jeg er nok operert på mest mulig skånsom måte... Tror jeg. Hehe.

Skrevet

Vet du om jeg kan få tak i journalen fra fastlegen? Eller må jeg kontakte sykehuset?

Skrevet

Skåret over magemusklene??? Jeg har selv tatt hastekeisersnitt, og visste ikke at dette er noe de evnt gjør? Ble nesten litt forskrekket nå...! Har igrunn aldri tenkt over hvordan de egentlig gjør det, visste bare at de skal igjennom en haug med lag før de tar ut barnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...