LilleBjella Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Hvordan gjorde dere det? Blandet i grøten, ga utenom?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Ga rett i munn å han elske da :-) Men om babyen ikke like d e d kanskje best å blande i grøt? :-)
surremus Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Hei! Jeg prøvde sviskemos gitt på skje for første gang på tulla i går, og det glei rett inn! Det var MORRO!!!! Hehe
surremus Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Men det ga ingen effekt da, så hun fikk vel ikke nok... Skal prøve å gi henne litt mer utpå dagen dersom det ikke skjer noe i bleie iløpet av de neste timene.
husmus &2 Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Jeg prøvde å blande i grøten, men jeg tror jeg skal prøve å gi bare en skje med det. Litt usikker på hvor mye jeg skal gi. Nå har tjukken gått forbi prompen på vekt, så du får holde oss underrettet om hvor mye grøt du klarer å dytte i han. Samt sviskemos. Jeg har friskt i minne den gangen jeg ga han for mye malt for å si det sånn. babycallen min er ødelagt. Krise.
Lunita_ Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 gutten vår synes sviskemos er kjempe godt! Vi ga han rett i fra glasset,han bruker å spise et helt glass i slengen.. og set virker bra på avføringen...men det virker ikke før somregel dagen etter han har fått sviskemosen:)
NormaJean Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 det gir vi bare direkte, glir rett ned, absolutt noe av det beste han vet. Nå lager vi sviskemosen selv, fryser det i passe porsjoner og tar det opp ved behov.
LilleBjella Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2009 Nei nå tror jeg du tuller husmus. Angående vekt altså. Vi er nå på fire t-skjeer grøtpulver, blandet med 90-100 ml mm, og et par t-skjeer mos. Han driter bra. En gang til dagen, selv om det er seigere og mer illeluktende (grøss). Ikke så deilig å se at den nydelige babyen din klarer å produsere noe som lukter som om det kommer fra en gammel gammel mann. Ødelagt babycall? Reklamasjon? Merke?
husmus &2 Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 Nei gud hjelpemeg. Det er omvendt. Meg og matte. Prompen er 7630. Så det. Phew!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå