Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi prøver fortsatt og håper fortsatt på et megaegg som hiver seg over fotsoldatene med et sultent blikk. Er det noen som ser om vi klarer å få det til en gang til før det er for sent. Jeg er født 281161 og gubben 190561 men vi har klart det før mistet i sommer som var og holder på med innspurten nå, Vil jo så gjerne lykkes en siste gang. Er det noen som ser en liten spire til oss så vil vi bli veldig glad. klem og takk fra viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det virkelig ingen som vil se på oss fordi vi ligger i det øverste skiktet av alder , Vi er anbefalt å prøve litt til faktisk derfor spør vi en gang til er det noen som ser noe på oss????????

Skrevet

Dette kortet viser en hånd som kommer ut av skyen, begeret holdes i hånden, en hvit fugl dykker ned og legger en oblat ned i begeret. Dette kortet viser følelser, mye følelser. Her er det glede og følelser. Begeret symboliserer en glede som ikke ”er av denne verden”. Kortet viser seg når det er ekteskap på gang, når man møter Den Rette, når det er en barnefødsel i vente eller når man får en nyhet som er for god til å være sann, men denne nyheten er virkelig sann. Fra Begeret strømmer fem stråler, jeg tror disse strålene symboliserer luft (tanke), ild (intensitet), jord (resultat), vann (følelser) og eter (ånd). Her er alle elementer representert. Dette er et positivt kort og når det kommer inn i et kortlegg, så kan du rydde plass for ekte glede og en strøm av følelser

Ser ut som dere lykkes i å bli gravide.....Lykke og harmoni

Dette kortet, mener jeg, er det dekadent og selvtilfredshetens kort. Ofte kommer det opp på personer som er dekadente og selvtilfredse. Folk som setter sin glede i fest, mat og drikke får ofte opp dette kortet. Likevel, dette kortet har også sine positive sider, det kan gi beskjed at du kan slappe av og nyte det livet har å tilby. Du kan rett og slett føle deg tilfreds med livet slik det nå er. Jeg har sett, om enn sjeldent, at dette kortet viser en person som snakker om følelser, som fokuserer på følelser og setter seg selv og sin person frem som om han (eller henne) var den eneste personen i verden, som om de var den eneste som betyr noe i hele verden. De har en grenseløs egoisme i seg og overvurderer sin person. Når dette kortet kommer inn i legget er det enten for å fortelle at man kan nyte livet, eller at det er på tide å vurdere seg selv, eller personene i omgivelsene

Kos dere sammen...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...