...♥... Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Jenta vår har vært forkjølet i noen dager nå, hostet en del og vært veldig snørrete. Nå har dette begynt å gått over, men hun er fortsatt fryktelig tett i nesen etter at hun har lagt seg på kvelden. Finnes det nesespray til så små barn (hun er straks 6 mnd)? Må man isåfall ha resept, eller får man kjøpt det reseptfritt på apoteket...?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Her har vi også nettopp hatt en liten forkjølelse og tett nese; sprayer med sånn saltvannsspray, funker kjempebra! Fås kjøpt reseptfritt på apoteket, og er ikke farlig for små babyer, for det er jo bare en naturlig saltløsning! Husker ikke navnet, men bare å spørre på apoteket så hjelper de deg nok.
...♥... Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2009 Oi, så lurt!! Da skal jeg ta meg en tur på apoteket i morgen å kjøpe! Tusen takk!)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Det finnes nesespray ja, men en farmasøyt jeg snakket med sa at den er svartelista på apotekene og at han ALDRI ville brukt den på sine barn. Så da fortsetter vi med salvann og morsmelk da. Her hjelper det å legge henne på siden når hun skal sove. Legger henne litt lent over mot ryggen sånn at hun detter over på ryggen om hun vrikker og vrir. Har også et helseteppe rullet sammen og lagt inntil magen hennes sånn at hun ikke skal kunne velte over på magen. God bedring til snuppa!
Blacktower Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Morsmelk og saltvannsspray funker kjempebra her i huset=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå