Gå til innhold

Hgc

satser & vesla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du! Og gratulerer:)

Jeg har gjort akkurat det samme som deg. Litt usikker men tror jeg lå på 1200 eller 1400 2 uker etter innsetting, noe som de sa var en "flott og høy" verdi. Jeg var på rutinemessig UL etter 8 uker for å sjekke antall og at det var levende embryoer- trodde dette var rutine ved IVF men det varierer kanskje fra sykehus til sykehus? Jeg var på Rikshospitalet, du?

Hos meg fikk vi full klaff nå på det tredje forsøket, og gleder meg utrolig til å bli tvillingmamma- har en fra før.

Håper du får tatt en UL før det har gått 3 mnd, må være en pine å gå å vente så lenge på å få svar på om det er en eller to! Jeg syns det var lenge å vente de fire ukene etter blodprøven til uke åtte..

Uansett- lykke til videre:)

Hei. Jeg skal ikke ta UL før duotesten i uke 11-12. Sist gang blødde jeg, tok UL og mistet etter noen timer. Fra opptur til nedtur på kort tid. Derfor klarer jeg ikke UL før jeg må, tror det blir lettere for meg å ikke knytte meg til spiren før uke 11-12. Jeg går på progesteronstøtte to ganger i døgnet, kroppen tar alt - det kommer ingen rester ut. Satser på at det er tingen for at det går bra denne gang :-) Jeg er iallefall forsiktig optimist. Faktisk føler jeg på meg at det er kun en spire der inne, men man vet jo aldri før man tar UL. Bedre føre var ;-) Blir glad uansett om det er en eller to.

Hilsen tante til tvillinger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...