Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

før kunne jeg legge fra meg mini hvor som helst å hun sovna bang. så fikk jeg brystbetennelse for ei uke siden å da fikk hun flaske med mme pga det gjorde så utrolig vondt å jeg var konstant dårlig.

nå går jeg på pencilin. å ammer (kuttet ut flaske) virker som om hun får i seg nok melk pga hun spytter ut puppen når hun ligger på fanget. hun skriker ikke eller noe..

men tingen er den at jeg kan bare glemme å legge henne fra meg.. hun blir steingal..gråter på en helt anna måte enn før..

etter bare noen dager med faren sin så virker hun heelt rar. (han er kjempeflink med ho) jeg har ikke klart å bære på henne pga armen min har ikke funka..

kan hun reagere på pencilinen? hun ligger på puppen hele dagen lang (forståelig nok for å få opp produksjonen)

gjør ikke meg noe. jeg kan gjerne ha henne på meg hele døgnet (10 uker til fredag) men jeg ser jo at hun ikke er fornøyd.

erfaringer med amming og pencilin?

hun har begynt og sugle masse og dytte hele hånda i munnen. noen sier det er tegn på tenner, men hun er jo så liten enda. pluss at hun er stille når hun er hos oss..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har hatt flere brystbetennelser og har fått penicillin. Min lille fikk litt magebesvær av penicillinen som jeg tror kan gå over i brystmelken( det er ufarlig for barnet!) Kanskje din lille har litt ubehag også. Det kan jo være tenner også,men kanskje litt tidlig. Min tulle fikk sine første tenner da hun var bare 4mnd. Gjennomsnittelig kommer første tann ved seks mnd alder,men noen får jo tenner tidligere...

Skrevet

kan ikke tro det er tenner såå tidlig da.. er nok pencilinen.. koser bare ekstra masse gjennom kuren :)

Skrevet

Det er mange som endrer seg også, uten utløsende årsak. Min lille gutt kunne ( i motsetning til snuppelure) ligge for seg selv litt da han var ganske fersk, men etter en stund (var i alle fall mellom 8 til 12 uker en gang) ville han IKKE det lenger. Da var det bare kos som gjaldt...

Har du sjekket bæresjal? Elastiske sjal er jo bare helt nyyyydelig for små babyer og ikke minst foreldrene. Man får faktisk gjort noe mens babyen får kosen den trenger... www.barnvedhjertet.no

Skrevet

hun hater sånn bæretøy.. har ei ringslynge og en babybjørn.. hun liker bb best for da kan hun sprelle med beina.. men ringslynga får hun helt klaus av..

så de må bli tatt i bruk når hun blir litt eldre. da hun kan sitte litt mer fritt i de :)

forandrer seg ja.. hmm.. hun har hatt mange milepæler den siste uka.. mange nye lyder som går veldig høyt.. kan jo være at det henger sammen.

vi gjør nå hvertfall i større grad som hun vil da.. nå som hun er så liten å ikke får sagt rett ut hva hun vil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...