Vår tur :) Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Min aller beste venninne er gravid. Noe hun har ventet og håpet på LENGE! Har så lyst å gi henne en liten gave, som hun kan ha lenge og tenke tilbake på svangerskapet hver gang hun titter på den. noen som har noen gode tips? noen som fikk noe dere satt/setter ekstra pris på som dere fikk da dere hadde en liten en i magen??
Gjest yrild Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 En fin svangerskaps dagbok? En ekstra ulrtralyd (he he litt dyrt kanskje, men de aller fleste av oss hadde nok veeeeldig pris på det!)...
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Nå var ikke dette en gave til meg, men til sambo fra meg: Kjøpte ett blått og ett rosa hjertesmykke (barnesmykke) hos gullsmeden. Så tok han dem på et kjede han hadde fra før. Tanken var at han skulle ha de mens vi ventet på barna våre, og så skulle han gi smykkene til barna når de ble store nok til å smykker. Han har gått med dem på seg hver eneste dag siden han fikk de. Jeg syns det er kos å tenke på at de kjøpte jeg tilhan før vi engang begynte å prøve - mens vi bare ønsket oss barn. Disse smykkene er ikke så dyre heller, er vel ca 200 pr stk tror jeg:) Om hun vet hvilket kjønn det er, så trenger du jo bare det ene. Så kan hun "passe på det" til mini kommer ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå