Linchen Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Gutten min har hatt en del lekkasjer om natten i det siste. Enten fordi bleia er full eller fordi han dytter den ned, har jeg tenkt. Bytter dere til en størrelse større når dette skjer, eller hva gjør dere? Hvilken er den beste nattbleia, synes du?
Linchen Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2009 Han er 1 år og 8 mnd(20 mnd for dem som ikke orker å telle etter, he he)
Mammapudding Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Var også plaget med det en stund, så jeg begynte å bruke en størrelse større om natta. Hun er 19 mnd nå og har ikke hatt lekasje på 2-3 mnd. Har gått over til str 5 på dagtid også nå, så nå bruker hun det samme både dag og natt, men ingen lekasjer:) For oss var det i alle fall på grunn av at hun tisser så mye om natta og trengte en større bleie som klarte å suge til seg alt:)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Jente på 19mnd her, hun har brukt nr5 i pampers dag og natt i mange mnd nå, og har ikke hatt lekasje enda så lenge hun sover m body. Bruker hun løs todelt pysj, eller en vid hel pysj bruker vi up&go/trusebleier (eller hva nå enn pampers sine heter) , de henger bedre på når hun ikke har bodyen til å stoppe bleie!
Yo&La+spire Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 bamboozle med babyology ullbukse...aldri lekasje her heller;)
arena Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Vi bruker også Libero, og aldri lekkasje. Husk å ta ut vingene under stumpen!
Linchen Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2009 HI her. Bruker Libero up and go på natta også. Men lekkasjene har vært på sånne rare steder som bak på ryggen eller oppe foran. Har prøvd nr 6 en liten stund nå, virker som det hjelper. Han er slank, så jeg var redd de ble for store, men han er lang. Kanskje det er derfor? Får han til å bruke hel pysj noen ganger, men ofte blir han sint og tar den av seg(knepper opp og hele pakka). Han elsker magen sin, så han koser mye med den - det er vanskelig med hel pysj...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 VI har hatt samme problem en stund nå, og vi har brukt Libero. Gutten vår veier 11 kg og han har da brukt bleier i vekt klasse 10-14 kg. Jeg prøvde Pampers for å se om det var bedre på natta, og nå har vi ikke hatt våt seng på over 1 uke. Gutten vår er også en slank fyr.
Mammapudding Skrevet 11. mars 2009 #10 Skrevet 11. mars 2009 Jeg syns up & go er helt umulig på natta, de suger ikke nok i forhold til active fit..
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 11. mars 2009 #11 Skrevet 11. mars 2009 Helt enig, Up&Go tåler ikke like mye væske som Active Fit! Bytt bleie til natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå