Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Noen som har noen erfaringer? Er ute etter en liten enkel,men god vogn til jenta mi på 2 år, hun er ikke spesielt stor;)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Aldri prøvd emmaljunga, men Timmy har jeg hatt i to modeller, 06 og 08. N06 var litt skranglete, og ikke spesielt pen å se på (om det spiller noen rolle for eg, det gjør det for meg;) 08 i en av fashionfargene er derimot direkte dritlekker! Vi har liten bil, men denne har vi god plass til i bagasjerommet, og mer til. Kjempeenkel å trille, superlett vogn. Mankan oppgradere til lufthjul, men jeg har ikke hatt problemer med å manøvrere på drittføre på ferie i tromsø i vinter, brøytekanter og slas og det hele. Har tilogmed brukt den til 2 mnd gammel baby med teutonia sotbag oppi. Eneste er vel at jeg hører folk syns ryggen på teutoniane er for kort. Den passet fint til vår da hun var 3 år, men barn er jo ulike..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 takk for svar, dette er en 08 modell, syns den er kjempe fin og se på, og plusset er jo at man kan legge ryggen helt ned,i forhold til scooter, men kjenner jeg er usikker..he he... Noen flere?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Driver og sjekker det samme som deg, og det store ankepunket med emmaljunga scooter er at man ikke kan legge ryggen helt ned, men det er jo ikke langt unna full liggestilling. Liker godt den fotposen som man kan kjøpe til emmaljunga. Ser at de har noe som kalles vindtrekk, til Timmyen, men har ikke sett denne i butikk, så vet ikke hvordan denne fungerer. Jeg liker emmaljunga vognene veldig godt, og har ingen erfaring med Teutonia, men føler at det stor mellom de to vognene..hjelpes, ikke enkelt dette...var da ikke så vanskelig å kjøpe vogn til nyfødt baby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå