Gå til innhold

Rose Pumps fra Bianco

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har disse:

http://bianco.no/

Hvordan er gullfargen? Er de litt lik creme eller champagne i fargen?

Er de behagelige på?

Vurderer disse til brudesko. Forloveden min er ganske mye høyere enn meg og kjolen litt for sid.

Alt løser seg enkelt hvis jeg finner sko med litt platå og hæyde på hælen. MEN de må gå ann å gå i en hel dag uten at jeg blir ødelagt...

Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

linken din var litt kort;)

er det disse du mener? http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=35-41598-32&sid=239a634bd6d241a346e66a21af352556

jeg skal ha de som brudesko selv, har ikke bestemt meg for rød eller kremfarge. Fikk kjolen i dag i posten:) skal kjøpe begge og prøve hjemme:)

Jeg har bare prøvd den i butikken, jeg syns de var behagelige, pga platået så er de ikke sååååå høye for foten i vinkel. Men som sagt, er i samme båt som deg, jeg er litt kort (163cm) har ikke kjøpt dem ennå, men er ganske sikker på at det blir dem

Skrevet

ps, du vet at de kommer uten rose også???

Skrevet

skoene er kjempelekre, MEN jeg hadde aldri valgt de som sko på bryllupsdagen min nej. de er ganske høye selvom de har "platå"oppbygning i fronten. jeg er vant med å gå i høye sko men aldri om jeg hadde gått på sånne sko + så tynne stiletter hele den dagen nej. hehe.

Skrevet

Hihi... Ja, ser nå at linken er litt kort =)

Så spennende at du har fått kjole =D Min henger i skapet og det er så moro =D Har du bilde av kjolen din?

Jeg er også 163 cm. Samboeren min er nesten 180 cm.

Skrevet

Uten rose?

Trodde ikke de kom i hvit, creme eller champagne...

Har svart deg lengre ned på den andre linken =)

Skrevet

her er link til kjolen min, den heter manhattan og jeg har kjøpt den i ivory (på bildet er den i (blenda) hvitt)

http://dollycouture.net/pb/wp_94fc7dcf/wp_94fc7dcf.html

bor du i oslo? på bianco ved grensen har de akkurat bestillt inn mange av de skoene. men hvis du er en str 36 så kommer jeg og hytter med neven og sier ligg unna;)

min samboer er 184cm, så jeg vil gjerne nærmer opp til hans høyde;)

Skrevet

Hvilken av de tre kjolene på linken er det du har fått? De var fine alle sammen =)

Nei, jeg bruker str. 37 =D

Ved grensen? Er det en butikk eller?

Jeg bor i Drammen. Har snakket med Bianco på Oslo City og de 11 par hvite i min str. Så jeg må nok innover å prøve =)

Bryllup er GØY =D

Når skal dere gifte dere?

Datoen vår 1. august i år.

Skrevet

Jeg mente at han er neste 190cm. Nærmere bestemt 186 cm ;)

Skrevet

min kjole er den øverste i linken;)

ja bryllup er gøy, vi gifter oss om 2 mnd, 9 mai:)

Ordner det meste selv, har et budsjett på 60.000kr. Gleder meg masse:)

Grensen er et sted i sentrum av oslo, ligger ved stortinget/egertorget.

Jeg er så usikker på om jeg skal velge med eller uten rose. de jeg prøvde var uten. Tror jeg bare skal kjøpe ett par i rødt med rose og ett par i krem uten rose og så får jeg teste litt hjemme. Kunne godt tenkt meg å få noen sko som jeg kan bruke senere også, syns det er så tåpelig å bruke masse penger på ting som kun kan bli brukt en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...