L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 har en svært aktiv gutt på 17 mnd som har et humør for tiden som skifter utrolig fort... det er IKKE langt fra hikstende latter til fortivlet gråt hvis han ikke får det sm han vil:) hehe... Spesielt når vi er ute så vil han ikke sitte i vogna, kun gå ute i veien!!! prøver å bære han til en plass hvor det ikke er mye farlig, men han VIL rett ut i veien igjen:) hehe... ikke så lett nr man bor med huset rett ut mot veien og i by... han blir super sint... samme hvis jeg tar ifra han noe som han absloutt vil ha... (men som er farlig)... jeg prøver å ikke være pirkete på han slik at jeg unngår disse "diskusjonene", men er jo noen ting han ikke kan gjøre rett å slett! Når han får disse raseri utbruddene sine så hylskriker han en stund og jeg prøver å få han til å roe seg ned, men da vil han ikke hameg i nærheten så jeg går litt unna og lar han være i fred... etter en LITEN stund prøver jeg å gå bort til han for å få kos/klem, neon ganger er han klar for det, andre ganger ikke... De gangene han syns det er ok så koser vi lenge og alt er i orden liksom! gjør jeg feil? han har alltid vært veldig aktiv, men alltid hatt et godt humør, så derfor jeg syns det er vanskelig at han skal bli så sint! :/ men regner med det er vanlig???
Mammapudding Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Høres veldig vanlig ut i grunn:) Tror det hører til når de nærmer seg den første trassalderen..de skal jo frigjøre seg fra oss så smått og finner ut at de er et individ og at de har egen vilje og at de kan bruke den..hehe:) Leah er også kjempebestemt, hun er 19 mnd nå og har vært sånn en stund..syns det blir enda mer jo eldre hun blir..mer og mer vilje! Fikk virkelig høre det en dag vi var på butikken og handlet, vanligvis så er hun en engel når vi handler for hun elsker å se på og flørte med alle menneskene vi møter..Men den dagen traff vi farmor som skulle kjøpe en pakke kjeks til henne, før jeg fikk tenkt meg om så holdt Leah kjekspakken i hånda..gikk bra en stund men så ble hun sur fordi vi ikke kunne åpne den før vi hadde betalt, og da vi skulle ta den fra henne for å betale den da tror jeg hele byen hørte henne, herregud, skulle ikke fått den ut av hendene hennes for hun holt så hardt å HYYYYYYYYYYYYYLTE noe helt sinnsyk av sinne. Da kjeksen var betalt og hun fikk en så var hun ei lita sol igjen..hehe, men gjett om mamma var svett og overrasket:) Pleier også å kose om hun vil etter et utbrudd, om det er riktig eller ikke vet jeg ikke, men det driter jeg i..det føles rett:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 så bra å høre:9 han har end aikke hatt noen slike utbrudd i butikk e.lign da er han blid som en sol=) men har gjort det en gang foran min mor som han er veldig trygg på når vi var på besøk der:) hun begynte å flire, for han NEKTET å sitte i bilstolen... Er også veldig enig i det dus kriver, det føles rett å kose med han etter disse utbruddene:) Og han vil det gjerne selv også... syns det er så greit å høre fra andre hvordan dere har det med unger i ca samme aldersgruppe=)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Var rolig mot ham og ikke vise at du er sint.... Var bestemt og si sånn er det og du må høre etter.Forklare tinge om hvorfor ......Når han er sint ikke snakke med ham og ikke gi klem.Vent til han roe seg ned også kan du gå bort til ham.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå