Gå til innhold

HCG-nivå????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, er 5+3 og har hatt noen blødninger i det siste, samt at jeg ikke har noen som helst symptomer, mistenker at dette ikke går min vei, det endte i MA sist også, og da forsvant kvalmen om ømheten i puppene akkurat som nå:-(

Men tok en blodprøve i dag som viste HCH 13 000 units/l, noen av dere som vet hva det skal være eller har målt nivåer som jeg kan sammenlikne med? (vet det varierer mye, men...)

Fortsetter under...

Kjære deg. Dette var veldig trist å høre. Ang den verdien, så må du ikke se deg helt blind på den, for i flg det jeg har lest rundt omkring, så kan den faktisk stige en stund selv om embryoet har gått til grunne.

Jeg har nettopp kommet hjem fra sykehuset selv ( for et par timer siden ) etter en utskraping pga MA. Det ble oppdaget på fredag at den var død på UL, men da hadde jeg masse symptomer fortsatt, så jeg klarte ikke helt å tro på det. Men i løpet av helgen, begynte kaffen å smake godt igjen, jeg slutta å være kvalm og puppene ble normale, så da skjønte jeg at det var sant. Men det er jo selvfølgelig MIN erfaring. Kan du kanskje få en UL og få det kontrollert?

Håper det går bedre for deg enn for meg i alle fall.

Uff, det er ikke noe moro dette nei, men for meg er det jo ihvertfall tidlig, har ikke rukket å begynne å glede meg riktig ennå. Kjenner igjen det med at kaffen smaker godt igjen, merkelig det der altså, at det endrer seg fra en dag til en annen.

Blir vel en ultralyd på sikt, men er bare litt over 5 uker, og legen sa at så tidlig er det ikke sikkert man ser noe uansett, så ser det an og venter ei uke til.

Ta var på deg selv i dagene som kommer, håper du snart blir gravid igjen!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...