Gå til innhold

Andre som både ammer og gir mme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil så gjerne fullamme, men lillegutt sliter med min høyre pupp innimellom, han bare nekter.. så da må jeg hive meg rundt å gi han mme og han spiser 100ml på et blunk.. Og jeg kan ikke skjønne at han får i seg så mye av puppen på samme tid.. er så redd jeg har for lite melk.

Så må jeg jo da pumpe høyre pupp som han da får på flaske på kvelden. Men vil jo at han skal ta puppen, er jo så lettvindt..

Andre som har samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann..

Jeg og gjør begge deler. Snuppa mi er 8 uker gammel og jeg har hatt for lite melk siden hun ble født. Spørsmålet er hvor lenge jeg kommer til å holde på med begge deler. Hun spiser 100ml fra flaske etter jeg har gitt henne pupp.

Skrevet

Jeg og gjør d samme. Han e som oftes fornøyd på dagen men så må jeg frem med flasken. Jeg synes d e dumt fordi jeg vil så gjerne fullamme. Jeg ammer så ofte jeg kan men får likevel ikke nok melk.

Skrevet

Har begynt med en flaske på kvelden, da går det gjerne med 150-160 ml. Vesla har vært utrolig treg når det gjelder vektøkning, trodde det hadde begynt å ordne seg - men vips, så hadde hun kun lagt på seg 180 gram på 3 uker... Skal på 3 mnd-kontroll om noen dager, og får se om dette har gjort litt utslag på vekta - ellers får jeg begynne å gi mer mme. Er veldig slitsomt å gå rundt og være bekymret for om ungen din får for lite melk - eller om melka rett og slett ikke er god nok næringsmessig. Huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...