Gå til innhold

ultralyd 11+3 alt ser foreløpig bra ut!

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

guriland. så stressa og redd jeg er før hver ultralyd.

og så letta og lykkelig og "airheaded" når jeg går ut!

i dag fikk vi se en liten gutt inne i magen, akkurat passe stor, og han tok skikkelig spenntak og hoppet til ære for oss som så på!

legen mente det ikke var noen tvil. denne ungen sprikte med bena og mellom bena hang det en liten "tut". hehe. jeg må virkelig snu på hodetmitt jeg da. jeg ser meg selv som ytterst jentemamma.. mye å lære, mao!

Fortsetter under...

Oj! :D Gratulerer! Sååå spennende da! En gutt faktisk. Litt morsomt det du sier at du ser deg som en jentemamma. Samme her. Om jeg får se en tut på en UL så får jeg sjokk tror jeg ;P Hvordan bli vandt til en sånn liksom?

Men, gubbens to søsken har begge to barn hver. De fikk først en jente,så ca 3 år etter fikk de gutt. Begge to. Så familietradisjonen tilsier at nurket mitt har tut også...3 år etter jenten min jo :)

Selv om jeg har jentefølelse ;P

Så tøft at de kunne se det allerede da. Trodde ikke det var mulig så tidlig. Helt vidunderlig at alt er ok med deg. Det unner jeg deg virkelig! :)

*Hopper litt fornøyd opp og ned*

åå vintersol, så godt å høre, jeg begynte faktisk å få tårer av lykken din:) hørtes fantastisk ut å se lille sprelske gutten sin:) du har ufattelig mye å glede deg til:) jeg har en gutt fra før, heeelt fantastisk, mye traktor, biler og gravemaskin, men begynner å lære etter ett par år;) he he he:)

gratulerer så mye med tassen i magen:) det må være en utrolig lykkefølelse å se at alt er bra:)

skal på ul 23 mars, gruer vett av meg, livredd, men hååååååååååper alt er bra denne gangen.....

lykketil med gutten i magen og jenta på fanget;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...