Gå til innhold

Utenfor tema

En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå sitter jeg her, driiit provosert og skikkelig lei meg. Mammaen min har en god del kilo for mye etter to barnefødsler, kreftbehandling og litt annet. Medisinene hun går på gjør at hun ikke kan gå ned noe heller, vil mest sannsynlig gå opp i stedet.

Nå hadde hun gledet seg til å få nye ski, men neida! Det finnes ikke ski fordi hun er for tung?? Hun veier mellom 80 og 90 kg. tror jeg. Er det mulig? Eller møtte hun bare en virkelig bedriten butikkansatt? Jeg begynte faktisk å gråte selv nå, synes så veldig synd på henne... Jeg vet hun sliter med dette, og har hele tiden vanskelig for å vite hva jeg skal si når temaet vekt kommer opp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette er det dummeste jeg har hørt i dag. Fleste voksne menn(og mange damer) veier 80-90-100 kg. Så vidt jeg vet er det ikke forskjell på dame og manneski. Uansett må det ha vært en svært uhøflig og usensetiv butikkansatt. Blir kvalm av slike mennesker...

Skrevet

Altså,for det første; mammaen din bør klage til sjefen til vedkommende. Det der er reinspikka piss!! Jeg har ski,og jeg veier 140kg! Den butikkansatte burde fått seg en på kjeften!

Sinna!

Skrevet

Det burde ikkje være mulig. Denne butikkansatte burde virkelig finne seg ein anna jobb! Er i alle fall ikkje mange menn som veier under 80 kilo!!!! Og sei til mor di at ho slett ikkje er så veldig tung. Eg er sikker på at ho er ei flott dame, som ikkje må høyre på slike idioter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...