Gå til innhold

Strikketreff hos Annette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Ser at det er satt opp treff tirsdag denne uka også, men det passer best for meg å arrangere strikketreff i partallsuker, så da blir det slik. De som har lyst å komme og strikke og slarve på torsdagen er hjertlig velkommen til meg. Jeg bor i Marie Sørdalsvei 7b på Risvollan. Det er buss nr 8 som går hit. Holdeplassen heter Marie Sørdalsvei. Hvis dere kjører er det stor parkeringsplass. Hvis noen vil at jeg skal legge ut telefonnummer i tilfelle dere ikke finner frem må dere si fra:) Jeg tenkte forresten å steke sveler til oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det blir kjempehyggelig Annette!!! Jeg kommer:o)

Det var flere det ikke passet for tirsdagen, så endret treffet til uka etter. Da håper jeg flere får til å komme:o)¨

Snakkes!!:)

Skrevet

Heisann=)

Nå er det lenge siden jeg har møtt dere, og strikketreff er jo midt i blinken=) Si i fra dersom jeg skal ta med noe eller du trenger hjelp:)

Lene

Skrevet

Jeg kommer! Blir koselig.

Skrevet

Så kjekt da, Annette:-) Jeg kommer! Når på kvelden tenkte du? Skal se om jeg får tid til å lage noe snacks å ta med.

Skrevet

Heihei.

Skrev at det starter kl 18.00.

Trivelig om du tar med snacks. Ellers har jeg kaffe, te og juice:)

Skrevet

Hoffa mæ så korselig! Jeg vil å komme på strikketreff om jeg får! Egentli for at jeg vil lære meg hveordan man strikker bukser og gensrer(A) He he. Jeg kan å strikke allerede, men det eneste jeg klarer er sånne "tøfler" som man syr sammen til slutt, jeg trur att det er en "blåfjell oppskrft" jeg bruker. Men jeg forstår meg ikke på disse oppskriftene så om det er noen som har lyst å gi meg en time så vil jeg kjempe gjærne lære meg å strikke sånne ting=)

Skrevet

Det får vi sikkert til å hjelpe deg med:) Du er hjertelig velkommen.

Skrevet

Jeg vil oxo komme, men kjenner ingen av dere da...leeeenge siden jeg strikket...så jeg kan heller ta med meg broderingen min=))

kan du ikke sende meg post med mobil nr ditt, jeg er så klønete til å finne fram..

Bor ved Risvollan senter jeg...kansje jeg er nabo med deg? hihi=))

*klemmer*

Skrevet

Jeg skal tenke litt på det,men kjenner alle dere andre hverandre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...