surremus Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Har oppdaget trikset ved å la lillemor sove ute i vogna si! Hun har igrunn aldri hatt problemer med å sove på dagen, men det har i det siste vært mere typen power-naps på 10-20 min... Ved en tilfeldighet her en dag som sola skinte og det var vår i luften, tenkte jeg at jeg skulle putte henne i vogna mens jeg selv satt ute. Genialt! Nå sover hun opptil 2-2.5 time, hehe... Jeg har også, heldigvis, den fordelen at jeg har veranda både i 1 etg og 2, slik at jeg kan la henne ligge i vogna mens jeg gjør andre ting. være seg husarbeid, matlagning eller hva som helst. Jeg hadde ikke turt å hatt henne i vogna ute på bakkeplan uten tilsyn... Hvor mye sover deres barn på rundt hennes alder, 5 mnd? Når på dagen, antall timer osv
Sunnybeach4gull :) Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Babya sove best ute i frisk luft :-) Å så lenge d ikke e mer enn -10 grada ute, så e d ingen problem :-) Sia æ bor høyest oppe i nord, e d ofte stor sorg nu i de hær kaldeste vintermånedan når det e -30 grada flere daga på rad å han ikke kan sove ute :-P Men d blir faktisk iskaldt i yttergangen våres, så der står han å porke i timesvis i vogna si :-) Koffer tørr du ikke la ho være i vogna på bakkeplan??? Tenke du kidnapping? Æ bruke et insektsnett over vogna bestandi, så kommer ikke det evnt. katter sæ inn :-)
Elsker jenta si<3 Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Jenta mi står ute i carporten med myggnetting og babycall,og jeg ser henne fra kjøkkenvinduet,så ikke noe problem med å la henne ove på bakkeplan her,nei. Som regel sover hun mellom 4-6 timer ute,men noen dager kan det bli litt mindre. Hun har arvet sovehjertet mitt,tror jeg:P
surremus Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2009 Ja, jeg er nok desverre litt av den engstelige mamma-sorten som er sabla god på alle disse "hva om"-tankene...Så jeg har henne ikke nede uten tilsyns, for hva om....det kom en skrulling og tok henne. Sånn er jeg, alltid vært og vil alltid være.... grøss og gru! Hahaha, og etter at jeg så sluttscenen på Lønsj, så er det tanker om kjøttetende måker som alltid svirrer i hodet mitt! Neida, men jeg er nok litt (les veldig) forsiktig av meg.
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Har alltid hatt gullet ute i vognen når han sover. I begynnelsen sov han i 4-5 timer i strekk, mot en time inne. Nå er han ett år da, og sover fortsatt ute, 2,5 timer på formiddagen og 1 time på ettermiddagen. Får han ikke til å sove inne da, det er jo litt kjedelig det også. Men babyer har godt av å sove i frisk luft.
Lunita_ Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 min er 6 mnd,sover 3-4 timer fordelt på 3 lurer ute i vogna si:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå