Gå til innhold

noen her som skulle hatt termin i disse dager?

(",)snartimål (";)

Anbefalte innlegg

vi mistet vår lille spire i begynnelsen av oktober og skulle födt rundt disse dager...

nå håper vi på en ny spire ligger her men merker at tankene flyr til den lille som skulle värt födt nå...

det er vond tid nå inni meg og derfor håper jeg så sterkt på at det ikke kommer noe tr de närmeste dagene...men ett nytt liv igjen etter alle disse månedene som skulle värt en ende på nå...

om det er noen som sitter i samme sitvasjon som meg der ute ta gjerne kontakt med meg ...så er vi flere om tanker kansje(",)

ha en fin dag alle sammen....

Fortsetter under...

kjære du.

jeg hadde termin i april, så det nærmer seg med stormskritt. mistet i november.

jeg har blitt gravid igjen da, og det letter veldig. samtidig som jeg er så ekstemt nervøs nå, som jeg ikke har vært i tidligere svangerskap. men jeg får veldig god oppfølging nå, og er til ultralyd annenhver uke.

og på en merkelig måte, så hjelper det veldig på det savnet jeg føler. jeg har et nytt liv å bry meg om, og det tar fokuset vekk fra det barnet vi mistet. samtidig som han alltid vil være med oss.

du må bare håndtere sorgen, fylle dagene med noe positivt. og jeg håper du får en spire som sitter snart, så du igjen kan glede deg til en termin, ikke grue deg til det som skulle vært termin...

klem

tusen takk for svaret ditt...

dagene går unna her men kveldene kan man få noen smeller kan jeg vel si...

men de blir brukt til og pröve og formere seg når gubben er hjemme ...

vi håper det kommer en liten en kjapt..

har to fra för så det er en virkelig appåklatt vi önsker oss her (",)

klem til deg ozo....

Jeg mistet i uke 11 (oppdaget MA på UL), og skulle hatt termin i april.

Har mistet to ganger tidligere ( oppdaget MA uke 12 og 16), og de terminene har jeg ikke tenkt så mye på. MEN; denne gangen er det annerledes. Termindato var på fødselsdagen til dattera vår, så det er mye lettere å bli minnet om den nå når vi gleder oss til å feire bursdag.

I tillegg kan det hende at det ikke blir flere barn på oss, vi er usikre på om vi skal ta sjansen flere ganger eller å falle til ro med de to vi har. Derfor blir det ekstra irriterende og trist at det ikke gikk bra denne gangen, da hadde vi vært ferdig med den lange reisen som det har vært å få barn.

Men, men; livet går videre og jeg har det stort sett veldig fint. Er lykkelig, selv om det stikker litt innimellom...

Klem til dere andre.. fra

takk for svaret ditt(",)

håper det går bra med deg når den tiden kommer...

min mann og jeg har ingen sammen men jeg har to gutter og han ingen...

å dette var liksom kjärlighets barnet vårt og det eneste barne vi kan få sammen.... men vi pröver på nytt og nyter livet og er lykkelige forde (",)

men det er som du sier når man har mistet mange ganger setter det litt spor for hver gang fordet...

håper dere får en topp bursdags feiring av datteren deres for det (",)

klem til deg ozo(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...