Gå til innhold

Dere som har babyer i 6-7 mnd alder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ligger de an i utviklingen sånn motorisk sett? Sønnen min ruller seg stadig over fra rygg til mage og roterer rundt i lekegrinda. Men han er ikke i nærheten av å kunne sitte selv, da bikker han bare framover eller til siden. Han er heller ikke noe stiv i beina, når jeg setter beina hans ned på noe så bare gir beina etter. Og han lager masse små lyder, men sier ingenting. Grunnen til at jeg lurer er fordi ei venninne har en baby som bare er noen få uker eldre og han står selv når han står inn til noe som han kan holde seg på, sitter selv og har begynt å si enkle ord. Er hennes unge tidlig ute eller er min veldig treig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil tro hennes er tidlig ute jeg. mi snuppe er 7 mnd, åler seg fremover, sitter- men ikke så lenge før hun slenger seg ned.. når vi holder henne står hun bittelitt, men det er mye artigere å sprelle med føttene! har også begynt å komme seg opp i sittende stilling når hun har noe å holde seg fast til.

tror du kan ta det med ro for det er jo veldig forskjellig på hvor tidlig de er med alt:)

Skrevet

ikke noe galt med ungen din.... er så forskjelig hva de små kan fra mnd til mnd.Min er 6,5 ,ruller fra rygg til mage,kan ikke sitte uten støtte,vil gjerne stå men klarer ikke så lenge,lager masse lyder men ikke ord.Det kommer når det kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...