mams05 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Tutta på 3 måneder har på seg body, strømpebukse,genser, bukse dress og oppi skinnpose med ullteppe over. Bor i Stavanger, så er jo ikke så veldug kalt ute lenger. Bør kanskje bytte utt skinnposen med dyne... Hva gjør dere??
Litjmora Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Her ligger bølla i body, strømpis, lue og votter i voksi Bor på østlandet, så tempen ligger på rundt +-0 grader.
surremus Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Lillemor har body og strømpebukse (enten i ull eller i bomull avhengig av tempraturen) fleece jakke, lue, hals og votter oppi voksi bor også på østlandet. og kuldekrem i fjeset sitt
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Luva'n min ligger med strømpebukse og bukse, body og ulljakke eller fleesejakke i skinnpose hvis det er rundt null. Er det -2 eller kaldere har jeg på en dress utapå body og strømpis nedi skinnposen. Pluss votter, lue og ullsokker. Tenker jeg går over til dyne når det nærmer seg 5 varmegrader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå