Gå til innhold

Hviler deres fortsatt på dagtid ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er snart 21 mnd, og hviler fortsatt, men lurer på om det snart bør stoppe, for han våkner som regel en gang om natten, ikke lysvåken, men lurer på om det har noe med det og gjøre ?

Hvor gamle er deres, og hvilder de fortsatt ? Hvor lenge eventuelt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leah er 19 mnd..hun sover minst 1 time og maks 3 timer..Merker at det er litt værre på nettene hvis hun sover 3 timer da, men går som regel bra om hun ikke sover etter 15. Det som virker som den beste dosen er 2,5 timer søv og fra ca 12-14.30..da er nettene best! Selvsagt er det sjeldent at hun sover akkurat det..hehe:) Om hun sover minde enn 2 timer så blir nettene/kveldene værre igjen..så er vanskelig det der.

Nå er ikke nettene et problem hos oss, men kveldene..hun sovner greit, men våkner ganske mange ganger før jeg kommer å legger meg(vi samsover)..etter at jeg har lagt meg sover hun (stort sett) til morgenen.

Nå er jo Leah litt yngre enn din da..og alle barn er jo forskjellige, men her er det i alle fall sånn at lite søvn er like ille eller værre enn for mye:)

Skrevet

Sover 1- 1,5timer om dagen, 19mnd.

Har kutta ned litt i det siste pga problemer på natta.

Skrevet

21 mnd og sover 1,5 til 3 timer og det trenger han. Han er en veldig aktiv unge som ikke sitter rolig et sekund så de timene midt på dagen er en nødvendighet hvis ikke er han ikke til å være i hus med. Eller så faller hodet ned i middagsmaten....

Skrevet

Lillemor er snart 22 mnd og sover alt fra 20 min til 1 1/2 time på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...