sans Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Ja nå er jeg kommet til rugedag 6, og ingen symptomer i det hele tatt:-((. Det vil si føler at mensen er rett rundt hjørnet og humøret deretter!! Men man skal jo aldri si aldri. Er det noen som er likt i løypen her inne? Vi satt inn 2 fine egg hos Hausken forrige onsdag.Skal teste den 17/3 men vet ikke helt om jeg klarer å vente til da.Har nemmelig kjøpt inn ett lite lager av grav.tester:-)) Ble kjøpt inn da jeg var full i hormoner og ikke tenkte klart!! Gubben bare rister på hodet, men tør ikke si noe. Han klarer å slappe av og ta det rolig, men det gjør ikke jeg. Vel vi får se hvordan de neste dagene blir, er ikke sykemeldt nå. Synes det er godt å gå på jobb, tenke på noe annet for en liten stund. mvh sans
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Hei sans! Vi er akkurat likt i løpet, du og jeg. Satt inn et egg på onsdag. Jeg skal ta blodprøve 16.03, tror ikke jeg tør å teste selv før det... Jeg har ingen symptomer jeg heller, men min svigerinne trøster meg med at hun ikke kjente noen ting de to gangene hun har vært gravid. Og mens-liknende symptomer kan være tegn på graviditet, det har jeg lest meange ganger her inne. Så vi får prøve å holde motet oppe, begge to! Er dette ditt første forsøk?
sinda Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Hei. Er også likt med dere, satt 2 egg inn onsdag og skal teste 17.03, og har ingen symptomer. Fikk 7 egg på frys, så det var jo en bonus. Vi får håpe på positive tester neste uke. (Tror ikke jeg klarer å vente så lenge, så det blir vel en i helgen).
sans Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2009 Hei igjen! Dette er vårt 6 forsøk, kjøpte tre forsøk hos Hausken i Haugesund.Han er bare helt utrolig flink!! Tar seg tid til deg som pasient, følger opp hver enkelt, og hører på hva du sier. Kommer nok til å fortsette der hvis det ikke går denne gangen heller. Merker at jeg blir helt satt ut av denne prosessen, forsøker å psyke meg opp til negativ test.Helt sprøtt dette?! Har bestemt meg for å smyg teste på rugedag 9, det er vel ikke for tidlig er det?? sans
sinda Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Hei. Tenkte å ta en lørdag, men er jo leeenge til. Om det er for tidlig eller ikke er vel vanskelig å si......har testet positiv på rd 10 tidligere. Men varierer sikkert noe fra person til person.....
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Blir satt ut av prosessen selv, og dette er bare vårt 1. forsøk!!! Kan ikke se for meg at jeg kommer til å orke mer enn de tre offentlige forsøkene vi får, men det kan man jo aldri vite... Blir i hvertfall veldig imponert over deg som er i gang med 6. forsøk! Dag 9 blir vel fredag? Jeg er jo som sagt helt fersk og aner ikke når jeg kan forvente riktig svar, derfor velger jeg å vente til jeg skal ta blodprøve. Men forstår dere som ikke klarer å vente også. Men er nok litt pysete, vil være helt sikker når svaret kommer, ellers kommer jeg til å bli GAL av å lure! Masse lykke til med testen fra meg, vi kan jo holde hverandre oppdatert på hvordan det går!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Hei sinda, så moro at du også er på samme rugedag! Lykke til med test på lørdag!
sinda Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Hei. Er litt nyskjerrig om du tok en test i dag som du hadde tenkt, sans. Klarte ikke å vente lenger enn til rd 8, viste positiv og stod gravid. Så jeg håper det stemmer og at det viser det samme på testdagen på tirsdag.
sans Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2009 Hei hei!! Nei jeg tok nok ingen test da jeg begynte å blø i natt, så det er nok over for denne gang:-(( Men jeg skal ikke gi meg, kommer nok til å ta ett forsøk til, men akkurat nå trenger jeg en pause fra alt. Ble helt satt ut av dette. Men slik er det nå en gang.Grattis med positiv test!! Du er nok gravid skal du se.Håper det går bra med deg, nyt tiden fremover:-)) Mange klemmer fra sans
Catriona Skrevet 13. mars 2009 #10 Skrevet 13. mars 2009 Hei, jeg fikk satt inn 2 gullegg den 5.mars så jeg ligger like bak i løypa Sans: Selv om du har begynt å blø, kan det jo være festeblødninger... Ikke ta sorgene på forskudd, og test når du skal. Kanskje blir du overrasket? Venter selv til 18. som sykehuset har satt opp til testdag... Tør ikke annet selv om jeg knapt nok klarer å vente! Lykke til alle rugere!
see* Skrevet 13. mars 2009 #11 Skrevet 13. mars 2009 Jeg satt inn ett egg 4/3 (RD9), tok en clearblue test i ettermiddag som var negativ. Klarte ikke vente til i morgen tidlig... Skal nå vente til 16, da jeg også skal ta blodprøve! Jeg har ømme pupper, oppblåst, tisser ofte, og kjenner det skjer noe i mage regionen... Hvordan er det med dere andre?
sinda Skrevet 14. mars 2009 #12 Skrevet 14. mars 2009 Hei. Er jo ikke sikkert det er over visst du blør litt, sans. Håper det det går bra, for det hadde dere fortjent. Det er ikke bare, bare å gå gjennom dette, tar på både på humøret og kropp, og ikke minst ventingen til tester og prøver. Ellers lykke til med testingen alle sammen, håper det går bra!!!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 14. mars 2009 #13 Skrevet 14. mars 2009 Hei alle sammen!!! Nå er det rugedag 10 for meg og flere av dere andre her. Har minimalt med bivirkninger/symptomer, men dag 8 føltes det som om mensen skulle komme og at løpet var kjørt. Men den har ikke kommet, så det er fortsatt håp. Har ombestemt meg ang testing og SKAL nå teste hjemme i morgen. Har gruet meg så veldig til å ringe for å høre svar på blodprøven, så kjærsten foreslo at vi kan teste i ro og fred her hjemme og heller være forberedt når jeg skal ringe. Da det var avklart følte jeg meg mye roligere! Håper dag 11 kan gi et svar å stole på, hva tror dere? Sans: du må ikke gi opp før du har testet, det sjker ofte at folk her inne har vært gravide etter blødning! Jeg skal holde fingre og tær krysset til du skal teste! Dere andre: LYKKE TIL!!!...og hold meg gjerne med selskap mens vi venter på å få svar! Lykke til alle sammen!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 14. mars 2009 #14 Skrevet 14. mars 2009 lykke til med testinga i morgen:) Jeg orker ikke teste...venter til blodprøven onsdag.Har mensmurringer hele tiden, av varierende styrke, føler at mensen er rett undt hjørnet, og blir overraska hver gang jeg er på do, og det ikke har kommet..jeg er skråsikker på at dette ikke går min vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå