Gå til innhold

noen som har erfaringer fra voss sykehus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde keisersnitt på Voss og kan bare skryte av dem, de var fantastiske. Jeg valgte Voss pga alt det som har vært diskutert rundt Haukeland og dessverre hvor mye uro det førte med for meg. Jeg hadde en fantastisk opplevelse og de var så flinke til å hjelpe meg med ammestart som er noe av det vanskeligste og mye verre enn selve keisersnittet. De overtalte meg til å bli på sykehuset inntil jeg hadde full kontroll med ammingen og det er jeg sååå glad for. De som fødte varginalt på Voss som var innlagt samtidig som meg har bare ros å gi også. Dyktige leger og fantastiske jordmødre.

VELG VOSS!!!!

• 2 uker senere...

Har bare hørt positivt om Voss og har selv tenkt å føde der.

De har igjennomsnitt 1 fødsel i døgnet, så jeg tror de har god tid til å ta godt vare på deg. Ser for meg at det er mer stress på et større sykehus.

• 1 måned senere...

Eg reiste også frå Bergen til Voss for å føde i 2007 (fødte på KK i 2002). Heilt fantastisk kjekt sjukehus å føde på. Hjelpsomme og snille jordmødre og barnepleierskar.

Nå skal eg føde på SiR (Stavanger), men hadde eg framleis budd i Bergen hadde eg utan tvil dratt til Voss denne gongen også :)

Masse lukka til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...