cecikarl Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 prøver få opp melke produksjonen igjen, vurderte å slutte å amme og har liksom trappet ned, men har nå kommet på andre tanker, noen tips for å få opp melke produksjonen igjen. nå så får lillegutt på 2 mnd mme.og det går greit, men vil tilbake til amming. hvordan får jeg det til
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Hei, dårlig med tips fra meg da jeg sliter med det motsatte. Men spør inne på ammedebatten. Er en veldig flink og engasjert ammehjelper der, "Fjummsi", som svarer ganske kjapt på innlegg!! Eller se ammehjelpen.no, men det har du kanskje allerede sjekket..
Soloho Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Legg til barnet hyppig selv om brystet er tomt. Sånn ca. en gang ennenhver time. La babyen ligge og suge på tomt bryst når du "ikke har annet å gjøre alikevel" Etter ett par døgn er melka tilbake igjen ) Holdt på å miste jeg også pga. ørebetennesle til lille.
...♥... Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Slet med akkurat det samme! Men jeg begynte med amme-te! Fungerer som bare det for meg, og melkemengden har tatt seg opp igjen! Jenta her hadde puppenekt en måneds tid, og jeg var like ved å gi opp, men holdt produksjonen oppe vha amme-te! Verdt et forsøk iallefall! Ellers kan du kjøpe vørterøl eller maltblokker, det fungerer også! Men maltekstrakt smaker pyton, så maltblokker er et litt bedre alternativ... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå