Gå til innhold

Er det vanlig at 3. fødsel starter før de andre fødslene?

tre små luringer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei, venter min tredje nå, har gått seks dager over termin, førstemann var det fire dager over termin, og andremann ni dager over termin...Har hørt at det er slik, noe som stemmer på meg ihvertfall. Men inatt hadde jeg litt rier....men det stoppet dessverre opp igjen...Ønsker deg lykke til!

Gikk over termin med alle 8. Lenger og lenger over med de 5 første. Nr. 5 kom 14 dager over termin. Og så litt kortere over med nr. 6, men likevel langt over og så enda lenger over igjen med de siste. Nr. 8 kom 18 dager over termin.

Annonse

Hm. Nr tre er en luring, vet du :) kan gå alle veier..

Jeg gikk lengst (til nå) over termin med min, 16 laaaaaaange dager.. sukk..

Ble strippet tre ganger før det skjedde noe. Jeg hadde hatt maserier og 3 cm åpning i over 6 uker før terminen. De hadde egentlig tenkt å sette i gang fødselen dagen etter, men slapp heldigvis det.

Min venninne fødte en uke før termin og hadde gått over med de andre to. Ingen regel, med andre ord..

Lykke til med lille luringen da :)

Annonse

virker jo som de fleste går lenger med 3 mann.... hmm, håper ikke det, fått begge mine til termin, og er ikke klar for å gå over tiden, i allefall ikke når en er høygravid på SOMMEREN det er tortur!!!!( gutten min er født i slutten av aug)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...