Gå til innhold

Vognvalg etter 2 år med Bugaboo - Hvilken vogn byttet du til?

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 2 i juli - er mye jeg liker ved buggen, men den er liksom ikke heeeelt 100 %

pluss: Stor bag - Lett å svinge - Kort og kompakt vogn

minus: Drar veldig når fortauet heller nedover mot siden - Faller nedi alle hull i veibanen - Liten sittedel - Vinterhjulene er ikke svingbare

Har bare ett krav til nye vogn, i tillegg til buggens fordeler - og det er at vognen ikke er forovervendt

Fortsetter under...

Hva med å teste Brio Go?

har også Bugaboo til nr og venter nå nr 2. kan tenke meg å teste GO, for har fått den demonstrert og den var super. Føler liksom at Bugaboo er er meg, og tror derfor det blir det på nestemann også.

Gjest MariRari

Jeg har hatt Bebe Confort High Trek til to og vært veldig fornøyd, bortsett fra én ting - sittedelen er altfor kort i ryggen og kallesjen litt slapp.

Har kjørt Brio Go et par måneder nå. Den er lang i ryggen og kallesjen er stor og god. Super fjæring og går som en kule. Litt tyngre å manøvrere enn High Trek'en fordi den har fire hjul. Skulle ellers ønske den hadde håndbrems.

Støtter hun over her i at du bør prøve Brio Go. Jeg tror ikke bagen er like stor som på Bugaboo'en, men ellers har den det du er ute etter.

Kjørte den på vinterføre, det fungerer helt fint så lenge det ikke var veldig mye snø og slaps, da måtte jeg snu og dra den etter meg... Men hvilken vogn fungerer egentlig på slikt føre?

Annonse

Jøss, den der nye TFK har jeg ikke sett før - kan absolutt være en kandidat. Er den allerede kommet ut butikkene?

Bebe comfort har jeg sett litt på, men et eller annet jeg ikke liker med den - og har den kort rygg blir det som med buggen, at ungen stanger hodet oppi kalsjen før h*n er 1 år

Brio Go er nok den jeg så langt har vurdert mest - men den er så like buggen, uten at jeg vet om den er bedre enn den - så klarer ikke å ta noen beslutning på den

Jammen meg like vanskelig å kjøpe vogn nr 2 som det var å velge den første... :0)

Brio Go er utrolig bra på mange måter MEN: Den har jo ikke full liggestilling!!! Da synes jeg det er vanskelig å gå fra bag til sportsvogn, må nesten ha en annen med full liggestilling som en kan ha i en periode til det er greit å ikke ha full liggestiling. Men da velger jeg nok heller en annen vogn.

Ulizza: Helt enig!! Helt elendig å tilby en vogn som kan fungere som duo-vogn uten full liggestilling. Og jeg har sett den i butikken, og synes den heller ganske mye også. I alle fall nok til at jeg velger bort vogna.. utrolig dumt, for ellers er vogna omtrent perfekt.

Gjest MariRari

Har brukt Go i to måneder nå, fra han var ca fem mnd. Han ligger ikke flatt nei, men veldig godt for det. Koser seg skikkelig inni der.

Er fan av full liggestilling, men siden det er barn nummer to og jeg har reist litt rundt i verden etterhvert, slapper jeg litt mer av i forhold til akkurat det om dagen.

Det er stort sett bare her i landet vi stresser med denne fulle liggestillingen. I min manns hjemland sitter barna omtrent oppreist fra de er født, og verre enn verst - de gjør det ofte helt uten noen form for skjerming. Ikke snakk om lun og god bag her nei, knapt nok et teppe. Greit nok at klima er annerledes enn i Norge, men likevel...

Fortsatt er det bare håndbrems jeg savner på Brio Go.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...