Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Skal ut å fly neste uke, og er redd for at de skal kaste vogna rundt sånn som de kaster koffertene... Noen med positiv eller negativ erfaring rundt dette? Kjøpte vogna for under to uker siden, så det vil være kjipt om noe skulle skje.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Har reist masse med fly og vogn og resultatet er posetivt for meg, men ikke for flyselskapene! Har inntrykk av at vognene blir behandlet som kast og kjør over! Husk også på at reiser du med drittselskaper Norwegian så er dem ikke ansvarlig for skader, og da gjelder det å ha reiseforsikring i orden! Jeg opplevde at Norwegian KJØRTE OVER vogna mi med "bagasjetoget" ut til flyet, og innrømmet dette, og nektet ovenfor Gjensidige ansvar! Har fått skadet tre vogner med SAS. Slo i bordet til dem alle tre gangene, og ba om rett til å hente meg ut ny vogn hver gang, og det fikk jeg. Vet at dem som har stått der og stotra og stamma og ikke fått det, så der er det bare å KJEFT Selv har jeg gjort følgende; Aldri sendt nye vogner, men tatt de eldste, og så fått nye vogner, og så tjent på det....... Noe skal jeg da ha igjen for slitet med å få tak i ny vogn igjen
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Nesten så jeg får lyst på en liten flytur bare for å få ny vogn. Mannemannen har satt Stopp med diger S for enda en vogn;)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Vi har også fått skadet vogna vår ved flytur, kalesjen ble helt skjev. Heldigvis dekket SAS skaden uten å mukke:) Leste på barnevognguiden.no at barnevogner har 14 ggr høyere risiko for skader sammenliknet m vanlig bagasje. Mao blir de ikke spesielt skånsomt behandlet:( Sjekk flyselskapets policy og/eller egen reiseforsikring før du tar med fin-vogna på tur. Uansett er det utrolig kjipt å komme frem til feriestedet hvis vogna ikke kan brukes pga skader! Vurderer å kjøpe Prampack når den kommer på markedet...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Huff, dette hørtes ikke noe særlig ut! Skal heldigvis fly med SAS da! Takk for innspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå